roitto Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Har nyss insett att sista timmen av en kvalturnering är det tråkigaste som existerar inom poker. Har man bara samlat ihop tillräckligt mycket chips så är det enda rationella i princip att folda med allt. Man kanske kan pusha AA preflop mot en shortstack, men i övrigt är det bara att fega satan som gäller. Om jag har tillräckligt mycket chips så kommer någon annan att blöda slut på sina chips före mig. Citera
Nojjby Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Vad är det som är så tråkigt? Hellre det än att behöva kämpa som satan för att ta sig vidare, tycker det är ganska skönt att ha en stor stack framåt bubblan. Citera
roitto Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2008 ok då vet vi Anteckna!!! Nogrannt!!! Citera
roitto Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2008 Vad är det som är så tråkigt? Att fega satan. Säkert, tryggt, men otrooooooooooooligt tråkigt. Citera
Nojjby Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Det går ju att spela annat under tiden... Citera
gdaily Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Det är just detta som gör att jag har otroliga 650% RoI på satelliter under tre års tid, att folk i gemen inte förstår detta simpla koncept. Citera
Steppwolf Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Det är just detta som gör att jag har otroliga 650% RoI på satelliter under tre års tid, att folk i gemen inte förstår detta simpla koncept. Har det varit värt det? Citera
gdaily Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Har det varit värt det? EPT Deuville WSOP SM Tallin några gånger EPT Barcelona WSOP Europe SDPT Dublin BAPT Singapore EPT London EPT Köpenhamn Aussie Millions Irish Open Svar ja. Problemet är att casha i main event (gjort i Dublin och Barcelona bara) Citera
roitto Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2008 EPT DeuvilleWSOP SM Tallin några gånger EPT Barcelona WSOP Europe SDPT Dublin BAPT Singapore EPT London EPT Köpenhamn Aussie Millions Irish Open Svar ja. Problemet är att casha i main event (gjort i Dublin och Barcelona bara) Najsa turrar... Bra jobbat. EDIT: Eller borde jag skriva "bra fegat"? Citera
Recommended Posts