Flap Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Tjo! Jag blev sugen på att testa ett 24h pass till cardrunners. Nu till frågan: kan jag tokladda ner filmerna till datorn, och kika på dem när jag vill eller är det ngn form av streaming så de inte går att spara? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Tjo! Jag blev sugen på att testa ett 24h pass till cardrunners. Nu till frågan: kan jag tokladda ner filmerna till datorn, och kika på dem när jag vill eller är det ngn form av streaming så de inte går att spara? Tacksam för svar! Gällande 24h-passet fungerar bara streaming har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Finns dock program som sparar streams Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
testing777 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Vad är det för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 testa lite googling och/eller torrenting på "save streamed video" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Everhill Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Det är väl fortfarande licensskydd på filmerna så dom slutar funka efter 24h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Och det kostar fortfarande bara 25$ i månaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Det är väl fortfarande licensskydd på filmerna så dom slutar funka efter 24h. inte om du sparar streamsen/recordar filmerna, men mycket hustle för något som ändå är värt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flap Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Och det kostar fortfarande bara 25$ i månaden... Jo det är sant, inte så mycket att fundera på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts