Frenter Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Tja är uttråkad och tänkte styra upp en dagbok Spelat poker i cirkus 3 år. Vann diverse freerolls och spelade upp cashen till runt 100 dollar och slaskade därefter bort allting... var deprimerad i ungefär en månad och därefter satte jag igång med nya freerolls. Samma visa där tyvärr! För 1,5 år sedan förändrades allting då jag vann 1,45 dollar på 1a platsen i en 5dollars uk-poker.co.uk freroll utav 365 deltagare. KLONK! Spelat endast sngs sen dess: Började harva 0,1 dollar sngs, därefter: 0,2 ,0,3 ,0,5 ,1 ,2 ,3, 5 ,10 ,15 Bytte över till ongames vid 15 dollar och har därefter jobbat mig uppåt och lirar nu: short handed sngs turbo (100-500d) på ongames sen ett halvår tillbaka. Om mig: Bor i Uppsala, vanlig kille på 21 bast, gillar att läsa Kalle Anka och umgås med vänner Må denna dagbok skänka mig en mening med livet ty jag är extremt vilsen! Vinsterna/förlusterna är exklusive bonusar! Citera
Frenter Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Vinster/förluster.. 4februari: +3,3k 5februari: -0,5k 6februari: Citera
Frenter Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 eh what????? du ska nog få se att du misslyckas med sunday million bara för att du sa så Citera
Jakelamotta Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Önska inte för mycket, ser nog ut att inte bli storklonk men min nästa största turrevinst iaf. Är iaf nöjd med mitt spel utöver ett par händer som jag definitivt missbedömde. Citera
Frenter Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Börjar grinden nu! Wish me gl Citera
kraclob Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Dålig trafik just nu? Lite sugen på att hoppa in på en $200. Om du ser Knubb och hnts sitta på en $500 hoppar du gladligen in då eller anser du det inte värt? Citera
Frenter Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Avslutade min grind session för drygt två timmar sen. Därefter drog jag ut på en långpromenad med en polare, mycket trevligt och nu skall dagboken uppdateras Vinst på grind= 2,5k Rejält mkt good flow Citera
Frenter Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Dålig trafik just nu? Lite sugen på att hoppa in på en $200. Om du ser Knubb och hnts sitta på en $500 hoppar du gladligen in då eller anser du det inte värt? hoppar in alla dagar i veckan. Tror mig ligga break-even med hnts (förlorar alltså raken mot honom), knubb har nog ett marginellt övertag på mig (förlorar raken + minus i spelet då), det faktum att två andra random spelare kommer generara grymt mycket värde för mig kommer göra att jag alltid spelare dessa. Enda gånger jag inte gör det är ifall de andra två spelarna är typ Jessieland och Haemaelainen. Sen är det jäkligt mycket roligare att spela 500ingar än 100-300ingar så man bangar nog alldrig på dessa. börjar grinden exakt nu! Citera
Frenter Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 edit spelade lite till: Dagsvinst= 4k Citera
kraclob Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Hur mycket bonus får du in i månaden? Citera
Frenter Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Hur mycket bonus får du in i månaden? Med de planer jag har med pokern för tillfället tror jag att jag hamnar runt 15-20k i månaden ska försöka lira runt 4-5h/dag Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 Orkar verkligen inte sova så tänkte börja grinda nu. Är mycket nöjd med resultatet sen jag startat dagboken och känner nu att det är dags att lägga upp lite mål för februari.. 1 dra ner på snusandet 2 Träna mer... var väldigt biffig förut... nu är jag spinkigare än en okokt spaggetti 3 Lira mer poker!!!! 4h om dan är minimum! 6h är maximum! 4 Ägna mer tid åt att analysera mitt spel och alltid försöka spela fokuserat! Lägger inte upp något mål om resultat eftersom det är fullständigt ointressant. Däremot hoppas jag och tror mig i alla fall plussa +10k denna månad på enbart spelandet. peace! Citera
kraclob Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 ev+ att variera dina konton hela tiden? Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 intressant fråga....... låt oss säga såhär: mina konton är mina krigare..... Ju oftare jag låter mina olika krigare träna desto fler och starkare krigare får jag.. aja försöker garantera at jag kommer med i ept racet på ena kontot.... den andra är den jag vanligtvis lirar på Citera
kraclob Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Det här var juh enkelt. Shiiip $1050 Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 backade 0,7k.... blä! ses Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 Det här var juh enkelt. Shiiip $1050 Klart det är enkelt när man har qq och den andra pushar.... ffs!... colluder! Citera
kraclob Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Saken är att hitta ett konto du inte använder som har laddat rigg ett tag. Svårare än så är det inte. Citera
lanzinghkronha Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Saken är att hitta ett konto du inte använder som har laddat rigg ett tag. Svårare än så är det inte. Makes sense... Citera
SouthEast Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Saken är att hitta ett konto du inte använder som har laddat rigg ett tag. Svårare än så är det inte. Så talar en äkta pokerspelare. GL med din db Frenter. Citera
kraclob Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Är du mer än $100k pluss på pokern? Citera
Recommended Posts