Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Jag ger 20 gånger pengarna på att det kommer vara en enda lång tillställning av tråkig sport insprängd i en massa reklam och repriser.

Fast sånt piggar ju upp: http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_19120.svd

Det rättsliga efterspelet till Janet Jacksons blottade bröst i samband med 2004 års Super Bowl nådde under tisdagen in i rättssalen. Det är den amerikanska federala kontrollmyndigheten för tv, FCC, som stämt tv-bolaget CBS på 550 000 dollar för att Jacksons bröst kunde ses av runt 90 miljoner amerikanska tv-tittare under halvtidspausen i Super Bowl.

Postad
Jag ger 20 gånger pengarna på att det kommer vara en enda lång tillställning av tråkig sport insprängd i en massa reklam och repriser.

ahh verkligen, dom lirar ju typ 1 minut se är de reklam avbrott i ca 3 år

Postad

Den halvleken flög ju bara förbi... Ingen press på Brady alls och de spelar fortfarande med single coverage mot Moss. Trodde de lärde sig av den senaste matchen de spelade...

Postad
En normal fotbollsmatch tar 2.45-3h. Superbowl ligger på 3.45-4h.

Nu kör vi! Har bara lyckats hitta ett spel, att Jabar Gaffney ska ha över 29.5 receiving yards till 1.90...

Halvtidsshowen är en dryg timma eller nått sånt där va?

Postad

Aldrig i hela mitt liv kollat på amerikansk fotboll, men är besatt nu. Helt sjukt kul! Har fattat att Patriots är dunder favoriter mot ett underdog gäng som visar upp enorm laganda! Satte en röding på Giants inför 4:e rundan (?) Ända sedan kvällens live pokerlir då polaren tippsade mig om att se Super Bowl och sa att han skulle lira på Patriots, ink hur jävla överlägsna dom var, har jag kännt att Giants gör som i filmerna tar hem skiten mot alla odds! Bara hoppas att dom håller nu!

Postad

Dom gjorde ju säkert 15 "mellanbenen" kast. Är det typ sjuuukt ovanligt som att slå sexor 5 gånger på monopol? Så har jag uppfattat det.

Det äckliga är att det tog 10 minuter för favoriterna att ta sig 100 yards, fattar verkligen inte det här spelet...

Postad

JJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG Älskar SUPER BOWL!!!!!!!!!!!!!!!! GAD va skönt!! Blocka mig på Pokerforum, kalla mig fjortis men FYFAN!! Aldrig vart så uppspelt sedan Sverige Rumänien Vm 1994!!!!

Ps. Var 5 bast då ;)