oscar4122 Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 jag spelar bara freerolls och dom pengarna jag vinner tar jag gärna ut med check eftersom detta är bekvämast. Jag vet att det går att ta ut på Everest och på Pokerstars. Vilka fler sidor kan man ta ut med check på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 På vilket sätt är det bekvämast? Skapar inte det en hel del merkostnader? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oscar4122 Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 gör det, det? jag tog ut 620 dollar på pokerstars, fick 4000 kr för det. Inga merkostnader alls. Men det kanske blir merkostnader om man tar ut lite större summor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sneakycastro Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Får du en check hemskickad i brevlådan eller hur fungerar det? Jag är nöjd med mitt sätt att överföra pengar just nu men jag är nyfiken på hur det här fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Då är det väl sajten som är schysst mot dig och bjuder på kostaden för checken (40-50$) för normalt sett är det inget bra att ta ut på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts