FishBoose Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Hej! Jag vet inte om det bara är jag som upplever det men dem flesta på svenska spel är fiskar. Det funkar inte att spela mot dessa spelare då deras beteende och oförutsägbarhet är riktigt dåligt. Jag spelar inte på någon högre nivå, spelar 100-200 kronors S n' G. Och är etablerad påenna nivån då jag spelat på denna nivån länge och har tålamod och även tjänar en del på den. Folk synar med händer som 8-6 off när man har raisat BB 3-4 ggr på preflop. men får alltid någon av dessa calls. Och sedan får fisken in två par ett st8 mot min hand. ÄR DET BARA JAG SOM UPPLEVER ATT SVENSKA SPEL ÄR FISKRIKT OCH HALV RIGGAT? Citera
Pey Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Spelar du 100-200SEK sng borde du väl ändå veta bättre än sådär. Citera
bomanski Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Eh... ja fiskar vill man ju verkligen inte spela mot... Och ja, Svs är såklart riggat enligt den nya statliga lagstiftningen som kom med Reinfeldts regering... Nåt mer du vill veta? Citera
strater Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 usch och tvi för fiskar som inte kan folda! Gå upp i nivå så du får respekt! Citera
riverwild Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Vad vore poker utan fiskar:) Så rolig läsning denna söndag:) Vad heter du på Svenskaspel? Citera
Black_Jim Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Nej, det är inte bara du, de finns en hel del stolpskott som tror det. De kännetecknas av att de: Spelar dåligt Skulle aldrig erkänna att de spelar dåligt. Riggen, såklart! Spelar vidare trots att riggen är emot dem (varför?) Drar ut 99 av 100, skryter om det och hånar i chatten. Blir uttdragna 1 av 100, grinar, skriker, skyller på riggen och sover mellan mamma och pappa så att inte stora hemska riggen kommer och tar dem, Gärna med en snuttefilt, för den lilla extra tryggheten. Citera
sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Hur kommer det sig att folk envisas med dessa trådar då alla OP som startar en sån här tråd bli idiotförklarade? Citera
Partyjack Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Hur kommer det sig att folk envisas med dessa trådar då alla OP som startar en sån här tråd bli idiotförklarade? Jag tror det är ett fåtal som har reggat ett tio-tjugotal konton och som skriver första inlägget i en sådan här tråd, blir idiotförklarade.. Lugnar ner sig, och väntar ett par veckor innan man använder ett nytt konto för att gnälla igen.. (samma personer som sover mellan mamma och pappa med snuttefilt som det står om ovan). Citera
Recommended Posts