Othello Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 Läste något inlägg på 2+2 för 4-5 månader sedan om en som körde Slotboomtaktiken med shortstack-hit'n'run varianten. Han hade dagliga swings på 20-30 "20bb-inköp". Så jag skulle väl gissa på minst 100 miniupptag, helst ännu fler. Citera
Othello Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 Tyvärr inte, det var antingen i low content thread eller i en tråd där någon ställde samma fråga som du och det som vanligt urartade till ett flamewar så fort han visade sig. Shortstacks brukar inte vara så populära. Citera
strater Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 shortstacks som är shortstacks för shortstackandets skull, ush och tvi Citera
Sotomayor Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Ja fyfan för de äckliga varelserna. Citera
Djens Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Ja fyfan för de äckliga varelserna. Agreed, må alla shortstackare brinna i hades en evighet. Citera
Santa_Bege Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Agreed, må alla shortstackare brinna i hades en evighet. Intressant, vad är det som gör dessa så illa omtyckta? Det är ju uppenbarligen en hel del som använder det som en strategi så då får väl fullstackarna anpassa sin strategi till dessa. Är det så stor skillnad på en som köper in short en en som blir det? Kan ju tillägga att jag alltid loosar mina inköp oavsett storlek när jag får för mig att jag är kung på CG... //Jonas Citera
Djens Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Intressant, vad är det som gör dessa så illa omtyckta?Det är ju uppenbarligen en hel del som använder det som en strategi så då får väl fullstackarna anpassa sin strategi till dessa. Är det så stor skillnad på en som köper in short en en som blir det? Kan ju tillägga att jag alltid loosar mina inköp oavsett storlek när jag får för mig att jag är kung på CG... //Jonas Shortstackar förstör så pass mycket för storstackarna, de gör med andra ord spelet sjukt mycket tråkigare. De är oftast helt usla spelare men förstör stämningen osv, mycket taktikomläggning och missat EV hos andra storstackar. Citera
Recommended Posts