Klonkbarn Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 suttiti och spelat en turnering i 5 jävla timmar och så lägger man AA mot 1010 all in pree på finalbordsbubblan gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahifjgdsfds skulle legat 2 TILT Citera
Odrike Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 suttiti och spelat en turnering i 5 jävla timmar och så lägger man AA mot 1010 all in pree på finalbordsbubblan gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahifjgdsfdsskulle legat 2 TILT Ja turneringar är skit. Har också åkt ut precis efter att ha sutit länge länge. Citera
kraclob Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 Ett klonkbarn utan klonk. WP... Citera
LuckyStar5.1 Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 Turneringar är fan skit ! (...tycker man för att man inte har den förmågan att utstå alla dessa timmar för att göda en bajshög av plastbitar, man är över 30 och har mer kroppsfett än genomsnittet av befolkningen. Då "projecerar" man detta och talar högt om att turneringar är för musar och CG är för stora Joysticks) F.Ö så blev det en jävligt lång parantes men det är för att Adde är dretefull, överviktig (i fettmängd räknad), över 30 och börjar bli ...kommer inte på ordet, men det handlar om att bli äldre och tråkig iaf ! ...redigerar antagligen detta i morogon, MEN FRAM TILL DESS : STFU ungdommar för jag äger i CS, Deagel me AWP så är ditt huvud mos killen ! Nui ska det sovas jävlar ! Citera
Ezkash Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 ett tips, kasta inte AA Tror inte han gjorde det heller, bara lite kostigt skrivet... Citera
DocLame Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 Turneringar är fan skit ! (...tycker man för att man inte har den förmågan att utstå alla dessa timmar för att göda en bajshög av plastbitar, man är över 30 och har mer kroppsfett än genomsnittet av befolkningen. Då "projecerar" man detta och talar högt om att turneringar är för musar och CG är för stora Joysticks) F.Ö så blev det en jävligt lång parantes men det är för att Adde är dretefull, överviktig (i fettmängd räknad), över 30 och börjar bli ...kommer inte på ordet, men det handlar om att bli äldre och tråkig iaf ! ...redigerar antagligen detta i morogon, MEN FRAM TILL DESS : STFU ungdommar för jag äger i CS, Deagel me AWP så är ditt huvud mos killen ! Nui ska det sovas jävlar ! Redigera inte! Citera
Klonkbarn Postad 2 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2008 Tror inte han gjorde det heller, bara lite kostigt skrivet... nupp, jag var all in med AA, men det sjuka är att jag aldrig kan gå hela vägen, ska fan vika AA nästa gång... SINESSS Citera
kraclob Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 nupp, jag var all in med AA, men det sjuka är att jag aldrig kan gå hela vägen, ska fan vika AA nästa gång... SINESSS När du väl är vid det stadiet kan du lika gärna skjuta dig själv. EV+ Citera
acidboy Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 Men det är kul när man har 1010. Då är det riktigt kul med poker! Citera
Recommended Posts