ElegantBB Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 #2 Får man pengarna i check om man vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BraOdds Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 #2 Får man pengarna i check om man vinner? Om du menar de båda prispotterna på 5.000 kronor så får man pengarna direkt in på sitt bankkonto utan att passera något spelbolag. Om du menar ev. vinster i Tallinn så finns det nog andra här som är bättre lämpade att svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Vi på BraOdds.com sysslar ju i första hand med sportsbetting. Därför kommer vår "satellit" bestå av en gratis tipstävling som börjar redan imorgon lördag. 5.000 kronor fördelas på de 10 bästa tipparna och 5.000 kronor fördelas på de som värvat de 10 bästa tipparna. De åtta bästa får dessutom komma till en pokerlokal i Stockholm den 3 mars och tävla om en plats i poker-SM i Tallinn. I paketet ingår - buy-in 1.300 + 120 euro till Main Event Texas Holdem - hotell (enkelrum) 6 nätter - flyg t/r Arlanda-Tallinn - transfer till och från flygplatsen i Tallinn - fickpengar 3.000 kronor (eller motsvarande i estnisk valuta). Välkomna till http://www.braodds.com Skoj! Hur värvar jag en medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BraOdds Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Skoj! Hur värvar jag en medlem? När du har skapat ett konto åt dej själv så väljer du "Skapa ny kompislista" och sedan kan du utmana/värva dina vänner. Observera att vi, till skillnad från många andra värvartävlingar, premierar kvalitet framför kvanitet. Med lite tur kan du ju vinna flera "värvningsfemhundringar". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Helt klart lockande, något som dock gör mig tveksam är att om jag kommer top8 så måste jag ta mig till Sthlm på en måndag. Det betyder ju att man missar i vart fall 1-1,5 dagars jobb här hemma (Göteborg). En privat turnering på valfri pokerklient hade nog lockat fler att deltaga. Bara en tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BraOdds Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Helt klart lockande, något som dock gör mig tveksam är att om jag kommer top8 så måste jag ta mig till Sthlm på en måndag. Det betyder ju att man missar i vart fall 1-1,5 dagars jobb här hemma (Göteborg). En privat turnering på valfri pokerklient hade nog lockat fler att deltaga. Bara en tanke Att kvala via nätet kommer du att kunna göra lite varstans. Det går dock jättebra att skicka en kompis till tävlingen i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Att kvala via nätet kommer du att kunna göra lite varstans. Det går dock jättebra att skicka en kompis till tävlingen i Stockholm. Inte där jag har en chans på åtta helt gratis. (Förutsatt att man nu ens kommer topp 8 såklart) Tror tyvärr inte så många polare härifrån är så sugna att åka heller, och i sthlm känner jag ingen som lirar. Vi får la se vart det bär hän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Jag tror det hade varit ett ganska enkelt beslut för mig att ta mig till sthlm då man har chansen 1 på 8 att vinna + att man får spela poker... Jag är tyvärr nog inte tillräckligt bra på att tippa för att komma topp 8 men jag får hoppas det funkar. Tyvärr är jag bara 20 och får då inte spela i Tallinn men man får väl ge det som födelsedagspresent till sin pappa eller kanske sälja det till någon (om det är tillåtet) Tror dock starkt på att jag vinner resan trots min dåliga tippskicklighet haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BraOdds Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Hos oss är inga priser personliga. Nog borde man få några kronor för en plats där man med 12,5% sannolikhet kommer att vinna ett pris värt sisådär 20.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Jag borde kanske sluta gnälla nu men det hade ju varit nice för dom som inte bor i närheten av sthlm att ha finalen på en söndag, eller i vart fall inte på en vardag. för övrigt så har tävlingen börjat bra för egen del Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magik Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Sådärja, Måndag 3:e mars uppbokad. Heja jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 26 Februari , 2008 Rapport Share Postad 26 Februari , 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts