Gå till innehåll

Satellitschema, Poker-SM

Recommended Posts

Registrera dig hos PokerTime och du är ett steg närmare att konkurrera i hög-insats Poker SM 2008 Live i Tallin, Estland. Paket värd $3,000, och konkurrera om din del av den massiva EUR100,000 prize poolen!

PLUSS! Den högst rankade PokerTime spelaren i Poker SM vill vinna en resa för två till årets King of Poker Turnering i Sun City, Syd Afrika. Detta massiva $10,000 priset kombinerar poker, safari och sol på et härligt ställe!

Hur vinner jag min plats? Du kan köpa dig in i vår online Final (tidfästat till 16. april 2008), spela dig till online finalen genom vår Sit & Go eller Frirulla kvalificeringar, eller buy-in till en utav tre semifinaler. Klick här för att se fullständig turnerings struktur.

Tränger du flera grunnar för att registrera dig? Här är två!

• Registrera en Real Account och du får fantastiska $10 GRATIS att spela för*

• När du gör din första deposition, kvalificerar du för vår brillianta $500 GRATIS Sign-Up Bonus*

* Regler och Villkor gäller

Kom därför till PokerTime, join the action och vinn din plats!

Vi ses!!

Jonny

PokerTime.com

Och var tog Finalen till Livepoker-Sm vägen??? Blir det nån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och var tog Finalen till Livepoker-Sm vägen??? Blir det nån?

Så vad hände med de 5 garanterade sätena Poker Time?

För mig är dt hokspoksfasoner att gå ut med information/"löften" som man sen inte orkar hålla. Har man räknat fel på intresset så får väl det stå på sajtens konto och inte på lirarnas? Varför skulle man nånsin vilja lira på en sån sajt?!? Clowner...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser