Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Reggade ett Neteller-konto för en månad sedan och uppgraderade det genom att skicka in fotan av legitimation och gamal räkning. Jag registrerade bank och efter några kom det in en lite summa på mitt konto så jag gick tillbaka in på neteller och bekräftade summan som satts in.

Det står doch fortfarande markerat med fet stil såhär:

Få ut det mesta av NETELLER genom att uppgradera gratis till ett NETELLER Extended-konto.

Om du vill uppgradera ditt konto måste du göra följande:

1. Acceptera NETELLERs undantagsvarning

Slutfört: 2007-12-08

2. Tillhandahålla dokument för att bekräfta din identitet *

3. Registrera och bekräfta ditt bankkonto *

Slutfört: 2008-01-24

* Du kan utföra dessa steg samtidigt och i valfri ordning.

Som en del av denna process kommer en NETELLER-representant att kontakta dig via telefon för att bekräfta dina uppgifter.

Det har heller inte ringt någon till mig eller ens skickat något mail. Borde det ta så här lång tid? Jag mailade dem för en vecka sedan och har inte heller därifrån fått svar. Jag har inte satt in några pengar ännu och då inte heller flyttat några pengar mellan olika pokersiter.

Vad göra?

Postad

Någon som vet var man ringer, telefonnummer? Har varit inne på neteller men hittar inget bra. De har ju ett svenskt nummer men det kommer jag inte fram på. När jag ringer hemifrån säger en röst att mitt abonemang inte tillåter detta nummer och från mobil så säger en röst att nummret inte kan nås. Har försökt med Live-chatten, men där står det att den inte går att användas för tillfället och mail svarar de inte på? Någon som har ett telefonnummer som jag kommer fram till dem?

Postad
  Wolves82 säger:
Någon som vet var man ringer, telefonnummer? Har varit inne på neteller men hittar inget bra. De har ju ett svenskt nummer men det kommer jag inte fram på. När jag ringer hemifrån säger en röst att mitt abonemang inte tillåter detta nummer och från mobil så säger en röst att nummret inte kan nås. Har försökt med Live-chatten, men där står det att den inte går att användas för tillfället och mail svarar de inte på? Någon som har ett telefonnummer som jag kommer fram till dem?

Prata med dom i livechatten och be dom ringa upp dig direkt. Det har alltid fungerat för mig.