eurythmech Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 Då hoppas jag att någon annan vänlig själ kan förklara detta för mig. Satt i en timma innan jag slängde iväg frågan utan att hitta något. Men eftersom man är totalt inkompetent så kanske någon annan kan förklara detta för mig. Snälla! Varför skulle någon förklara det för dig när jag redan har berättat för dig var du kan hitta det du söker, på under en halvminut? Frågan har ställts och besvarats förr. Citera
Appel Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 Eury - Ditt sätt att förklara på är oerhört icke pedagogiskt. Det hade klart varit nog att skriva in en länk var du hittar svaret istället för att börja orera. Samsroms svar var både kortare, enklare, lättare samt trevligare. Citera
eurythmech Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2008 Mmm, klart vi ska BELÖNA folk som inte anstränger sig en halvminutjävel för att hitta det som söker. Självklart. Citera
Appel Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 Mmm, klart vi ska BELÖNA folk som inte anstränger sig en halvminutjävel för att hitta det som söker. Självklart. Det var på inget sätt det jag sade. Men om du inte vill ge ngt tips är det väl bättre att inte skriva alls än att använda dig av en översittarton? Det hade ju klart räckt med att du svarat ngt i stil med "kolla under FAQ" Citera
eurythmech Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2008 Jag svarade något i stil med "kolla under FAQ". Citera
Appel Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 japp. Och det var just i det som jag reagerade. "svarade nogot i stil med". Jag menade inte att ditt svar var fel, utan ditt sätt att svara honom på. Du har ibland en tendens att bli otrevlig i ditt sätt att skriva. Dina svar i sig innehåller nästan alltid svaret, men sen kommer det ofta med en liten otrevlighet också. Om den kunde skalas bort skulle dina inlägg se så mkt trevligare ut Citera
Recommended Posts