Gå till innehåll

Ranking 2008!


kentAA

Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Öhh?!...

borde inte jag synas i rankingen...? :shock:

 

Iofs har jag inte varit med så många gånger och spelat, men ändå...:roll:

 

Jag hade iallafall tydligen en plats på "superfinaltable" idag, råkade jag se i gästboken...jag hade totalt missat det tyvärr...:oops:

 

 

 

 

 

"Såhär ser det ut imorrn på superfinaltable:

 

1.an 100 000 0zzy21 stolplats 3

 

2.an 70 000 Andurrs stolplats 6

 

3.an 50 000 Fakehunter stolplats 2

 

4.an 30 000 Slimman58 stolplats 1

 

5.an 20 000 Callit stolplats 5

 

6.an 10 000 kingcobrAA stolplats 4"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla på 2.a plats....:shock:

 

Möjligt att jag är blind men kollar man ca 10 inlägg bakåt i denna tråd så står det:

 

1. Ozzy21........................73.0

2. Fakehunter...................66.7

3. Callit...........................47.5

4. Salk............................44.4

5. KingcobrAA..................43.7

6. Quingo........................37.7

7. MaXXan.......................33.5

8. Slimman58...................33.3

9. Majstro.......................32.8

10. Balto...........................32.8

11. Hedda.........................30.8

12. Sören..........................29.9

13. Copiad........................29.5

14. AdamWest...................27.2

15. Zoogin........................26.4

16. Kolgrim........................25.0

17. Riverapa......................24.0

18. DarkOmen....................23.8

19. Contessa.....................22.8

20. Bergenbauer.................22.4

osv...

 

Fakehunter innehar 2:a platsen...Nåja, känns som det kvittar, men det var ju synd att jag missare turren i lördags pga att jag bara läste denna lista...och trodde således att jag låg längre ner...jaja, skitesamma, jag tar nya tag :D8-) no worries or hard feelings :-D :-D :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Det måste finnas fler som uppdaterar rankingen till nästa säsong. Om ingen i styrelsen klarar av det eller har tid ,kanske Micke el nån av damerna vill. Sen blir det missvisande att bara ha 3 poängplatser. Klonkar man hem 2 månadsfinaler så är man bäst enl rankingen?? Sen tycker jag att det måste finnas en spelledare som går in när det blir diskussion om en hand. Denna spelledare Borde kunna de regler som påverkar spelet, det är inte rimligt att alla som spelar ska kunna dessa, även om det skulle underlätta. Trevlig stämmning, proffsigt genomförande av turnering, samt bra spel tror jag lockar flest nya och gamla spelare. Sen borde väl det vara som på krogen gällande ordningsregler ex; Om ngn ramlar av stolen eller uppträder störigt el. högljutt så kanske spelledaren kan be personen att lugna sig eller be honom lämna lokalen? Hoppas ni tar detta som ideer och inte enbart kritik

 

Ser fram emot poker -09

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med Callit att det är för lite rankingpoäng som utdelas. Ett förslag är att alla som hamnar i finalbordet får rankingpoäng. Ett annat är att göra som de i NLG, att alla får rankingpoäng som är med i turneringen. Jag tror att klubben försöker göra en ny hemsida - Stämmer det? Kan det vara det som gör att det är krångligt att föra in rankingpoängen? Jag kan dessutom tänka mig att hjälpa till att uppdatera rankingen efter varje tävling.

 

Det vore ju bra om alla spelare läser reglerna men kanske det är lättare att skriva ut dessa och sätta i en pärm som finns tillgänglig på klubben. Då blir det lätt för spelledaren, när någon frågar, att stoppa klockan och läsa på så att det blir rättvist för alla.

 

Jag håller definitivt med Callit om att man vänligt men bestämt säger åt personer som beter sig illa att skärpa till sig eller lämna lokalen.

 

Idéer är alltid bra att komma med så jag hoppas ni tolkar detta inlägg som det och ingenting annat!

 

Jag tycker för övrigt att det är en mycket bra och trevlig stämning på klubben och hoppas på ett mycket trevligt pokerår 2009. :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...