Underisen Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 I går gick jag till affären för att handla lite våtservetter, och blöjor..på vägen dit ser jag en gammal tant framför mej med sin rullator ock sin lilla hund,,ser henne från avstånd först inget konstigt med det,, när jag närmar mej henne ser det allt konstigare ut me hunden den liksom bara släppar med helt platt, en liten vovve dras släppade i backen,,fast bunden i rullatorn,, jag är nu jämnsides med den gamla damen nu och ser att hunden mår inte så himla bra allså den e liksom död..jag går förbi utan att säga ngt..väl i affär gör jag min inköp och går ut.den gamla damen har så snällt bundit fast sin hund i cykelstället..är 21 år har aldrig sett nåt sånt förut.det var som en skämt film..har tänkt på denna tant nu ett tag, tänk om hon fortfarnde släppar omkring sin lilla vovve?eller hon kanske gjort det hela veckan ..va e oddsen att se detta live;)..grattis till er som tog mina pengar i går också..det blev dyrt. //Camilla Citera
eurythmech Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Bästa OP i dagboksdelen, exklusive tomtetomte, ever? Citera
Perli Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Tragiskt.. och sammtidigt brutalt komiskt Citera
tomtetomte Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Bästa OP i dagboksdelen, exklusive tomtetomte, ever? Hur blev jag inblandad i det här? Citera
Perli Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Hur blev jag inblandad i det här? Det blev du inte.. du blev exkluderad.. men, är det bättre? Citera
eurythmech Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Hur blev jag inblandad i det här? Är det inte du som har Omaha Comedica eller nåt sånt? Citera
tomtetomte Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Är det inte du som har Omaha Comedica eller nåt sånt? Jo, förvisso har jag nåt sånt. Citera
Recommended Posts