Gå till innehåll

Strul med paf.com


rokkaz

Recommended Posts

registrerade mig där igår och gjorde en insättning med e-kort och sedan stod det att insättningen nekades, så jag testade igen men samma fel igen då gav jag upp.. när jag sedan gick in på min internet bank fick jag en chock när pengarna hade dragits fast det hade blivit nekat på siten. alltså pengarna är borta någon som vart med om samma sak???? vad händer med pengarna???

 

Editerar rubriken // gdaily

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag framför allt gillar med PAF är att dom är först i världen med forumsupport - vi snackar år före siter med telefon/mail/chatsupport.

 

Vore inte det något, support i wikiform? Vem som helst kan hoppa in och supporta när den känner för det.

 

rokkaz: är det inte bättre att höra efter med paf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

humm väntar svar faktiskt ville veta om nån annan vart med om samma sak ..

 

Antar att det är din bank som reserverat pengarna. Dem har känt av att dessa pengar troligtvis kommer dras (vilket dom inte kommer i detta fall) och väntar på ett underlag från företaget (vilket inte kommer komma). Det står säkert endast reserverat köp om kollar på din intternetbank, ej förenklad inloggning eller liknande. Om det gör det kommer pengarna att släppas fria inom 5 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...