Verbal__Kint Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Är Ari Gold karaktären i Entourage baserad på WSOP vinnaren Jamie Gold? Jag har ju hört att vissa tror det, men är det så? Ari gillar man ju på ett konstigt sett men det man sett av Jamie bara avskyr man. Är det någon som sitter på lite fakta? Citera
Maruzi Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 inte sätt serien men är den bra ? i topp med californication / heroes / pb / lost osv Citera
Thorn- Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Jag har hört att det är så. Självklart är Jamie inte lika skön som Ari men med tanke på att Jamie faktiskt representerar några av skådespelarna som är med i Entourage och har samma jobb i princip som karaktären Ari så känns det rätt troligt att Ari är mer eller mindre baserad på Jamie. Citera
emilio_15 Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Eh dom är ju inte ens lika? Entourage är iaf världens bästa serie alla kategorier. Punkt. Citera
lok123 Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Är Ari Gold karaktären i Entourage baserad på WSOP vinnaren Jamie Gold?Jag har ju hört att vissa tror det, men är det så? Ari gillar man ju på ett konstigt sett men det man sett av Jamie bara avskyr man. Är det någon som sitter på lite fakta? Det enda dom har gemensamt är ju efternamnet. Finns ju inga andra likheter whatsoever. Ari Gold är baserad på Ari Emanuel. Så här säger wikipedia: Ari's character is reportedly based on the real-life Hollywood superagent Ari Emanuel[4], who broke away from mega-agency ICM to form the Endeavor Talent Agency, which represents such stars as Vin Diesel and Larry David, both of whom are represented on the show by the fictional Ari Gold. Citera
påhittat_namn Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Enligt wikipedia är han baserad på en agent i Hollywood vid namn Ari Emanuel, men man vet ju dock inte om hur sant vissa saker på wiki är. Vore coolare om han baserats på Jamie Gold, säga vad man vill om hans spel men han är iaf underhållande på HSP . http://en.wikipedia.org/wiki/Ari_Gold_%28Entourage%29 Citera
Hnk Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 inte sätt serien men är den bra ? i topp med californication / heroes / pb / lost osv Entourage är bättre. imo Citera
Verbal__Kint Postad 26 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2008 inte sätt serien men är den bra ? i topp med californication / heroes / pb / lost osv En av de bästa serierna jag sett! Rekommenderas varmt. Finns en skön torrent i bukten där ohederliga sjömän håller till som ger dig s 1-3. Citera
Snusarn Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Knappast Jamie Gold. Har hört att han ska vara baserad på en verklig agent. Han har ju inte många likheter med Jamie Gold, bara att vissa hatar honom. Citera
Pastafazool Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Eh dom är ju inte ens lika? Entourage är iaf världens bästa serie alla kategorier. Punkt. true that Citera
Fjonkan Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Eh dom är ju inte ens lika? Entourage är iaf världens bästa serie alla kategorier. Punkt. BÄSTA SERIEN EVER och då har jag sett alla dom större, pb , lost, heroes, greek osv Citera
Fred_Baresi Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 BÄSTA SERIEN EVER och då har jag sett alla dom större, pb , lost, heroes, greek osv [x] Coolt Citera
Fred_Baresi Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 En av de bästa serierna jag sett! Rekommenderas varmt. Finns en skön torrent i bukten där ohederliga sjömän håller till som ger dig s 1-3. [x] Bäst på PF sen -06 Citera
Fred_Baresi Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Entourage är bättre. imo [x] Ban Citera
Fred_Baresi Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Eh dom är ju inte ens lika? Entourage är iaf världens bästa serie alla kategorier. Punkt. [x] Sötast på PF Citera
tetris Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Baresi - självutnämnd åsiktsvetare Citera
Fred_Baresi Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Baresi - självutnämnd åsiktsvetare [x] Bannad av lfx inom kort Citera
Fred_Baresi Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Tetris - självutnämnd katt Citera
Dionysos Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 wow. tur vi har dig här fred. man skulle ju kunna tro att nån bryr sig om dina spännande åsikter. [ ] nyfiken på vad du kommer skriva för X om mig? [X] tycker du verkar ha lika mycket hjärnceller som en luftballong Citera
Fred_Baresi Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 wow. tur vi har dig här fred. man skulle ju kunna tro att nån bryr sig om dina spännande åsikter. [ ] nyfiken på vad du kommer skriva för X om mig? [X] tycker du verkar ha lika mycket hjärnceller som en luftballong Dionysos [ ] Vacker [x] Dålig på monopol Citera
Tomtah Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Det roliga är ju att ari gold i serien från början skulle heta Jamie Gold men dom bytte pga WSOPvinsten, detta är iaf vad jag hört. Citera
tetris Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Fred_Baresi [X] Lekledare [ ] Troll mvh Marcells personlige coach Citera
Loveless Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Det roliga är ju att ari gold i serien från början skulle heta Jamie Gold men dom bytte pga WSOPvinsten, detta är iaf vad jag hört. Entourage började ju sändas 2004 och Jamie vann inte förens 2006. Citera
Tomtah Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Entourage började ju sändas 2004 och Jamie vann inte förens 2006. Hehe det var exakt vad jag tänkte när jag hörde det men jag har skev tidsuppfattning så trodde det som berättades var rätt. Tack iaf. Citera
Recommended Posts