Nice Hand GG Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Jag har tyvärr ingen HH på handen men kommer ihåg den rätt bra. 6 första får pengar. Blinds 300/600 Jag sitter i mitten postion med en stack på nästan 8k och med 8 spelare kvar låg jag chip fyra, 6 första fick pengar nämn värt är väll även att alla mellan 3-7 plats hade vardera mellan 8K-7K. Jag får QQ och höjer pre flop till 1500 får syn av SB alla andra har foldat. SB har runt 9K och täcker mig. Pot: 3600 Flop: 6 4 A regnbåge. SB checkar, jag har tyvärr inte mycket info om hur killen spelat eftersom vi precis hamnat på finalbordet. Redan här är jag osäker på vad jag skall göra med tanke på min stack jämnfört med poten och i och med han andra täcker mig precis. Så jag väljer då till slut att checka vilket jag tror var väldigt dumt. Turn: 4 SB nästan instant bettar 4.2K Just nu är jag väldigt osäker på var han har och väljer att folda handen. Vad jag mest vill veta här är om jag gjorde rätt på flop eller ej. Tyckte det var väldigt svårt att göra en bra bet där med tanke på min stack om jag skulle få omslag. Sedan turnen har jag ingen aning alls vad han har utan går bara på magkänsla och slänger korten. Eller gör jag fel pre så jäkla borta just nu. Citera
Recommended Posts