SimonX Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Grattis Freeplopp! Synad att jag sluta bland de sista, men det var iaf väldigt rolig. Jag är med om det kommer flera. Nu känns det bara som jag kan klättra på listan:) Citera
zinna Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 personen som föreslog negranu som ameriansk pokerspelare borde ju få minuspoäng då negranu är från kanada... Jag förstår inte hur jag kan va den enda som svarade konsum på mataffären För övrigt skeppa tredje sist och tack för en kul tävling gärna fler av den här sorten Citera
zinna Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Har en nice idé. (Inte för att jag vann, utan för att leken är kul på en seg söndagseftermiddag.) Efter varje omgång så får vinnaren välja ett ämne som frågorna ska innehålla. Typ sport, mat, porr, elektronik bla bla bla. En vänlig själ kan även få i uppgift att bokföra alla resultat. Vore kul om någon vann typ "3 ämnen i rad". Jag kan åta mig att fixa något litet pris till vinnaren efter, säg, 10 omgångar.. Skriver vinnaren frågorna och håller i sammanräkningen då med? Citera
FreePlopp Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Skriver vinnaren frågorna och håller i sammanräkningen då med? Nej. Citera
thestonk Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Argh, denna missade man. Jag är dock lätt road av svaret "Pluto" på planeten. Hoppas det inte var Eury som svarade det. Citera
eurythmech Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Försöker du pluttifiera mitt svar, din plutokrat? Citera
ztranger Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Nja, det kändes som att någon antingen missuppfattat eller bara clownade sig Tyckte frågan var lite konstig när jag svarade på den Citera
butcha Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Aaah, mitt dåliga ölsinne kostade mig igen... Kul lek!! Citera
FreePlopp Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 Hög tid att välja ett ämne så Juggler79, om han vill, kan ordna fram några frågor. Då den största delen av forumisterna är intresserade av film, så väljer jag just ämnet FILM & SKÅDESPELARE. GL! Citera
highbury90 Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 Pluto är väl ingen planet;) Var den väl fram tills för ett år sen Dessutom handlar väl leken´om vad man tror att andra svarar Citera
thestonk Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 Var den väl fram tills för ett år sen Dessutom handlar väl leken´om vad man tror att andra svarar ...och då var vi tillbaka på U2... Citera
Recommended Posts