pozz2 Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 Satt på cc igår på cc o lirade cg när följande händer på river. Spelare A bettar och spelare B synar. A muckar då handen direkt eftersom det var en bluff och B vinner handen. Nu menar vi att A måste visa sin hand oavsett eftersom han har blivit synad men floormanagern menar att han bara behöver visa den om han blir tillsagd/frågad av spelare B. Kan detta stämma? Citera
Staffas Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Regeln skall vara att vem som helst far fraga/saga till att han skall visa handen (cc reglerna). Eller de var det iaf tidigare nar jag var poker rums "manager"i malmo pa CC. Ett excempel pa att den regeln galler aven utanfor CC fins om man kollar episod 5 av Aussi millions fran 2007 dar det hande pa finalbordet. (pa pokertube tex) Alltsa, slutsats, ni hade ratt och floor snubben pa CC hade fel denna gangen. Haha, foresten, var det i Malmo sa far du halsa floor snubben (borde ha varit Peter) fran mig. Citera
pozz2 Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 Haha, foresten, var det i Malmo sa far du halsa floor snubben (borde ha varit Peter) fran mig. Tror han hette "brusch" eller nåt. Hörde bara dom andra kalla på honom. O sen va de en tjej me. Citera
Vrakman Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Tror han hette "brusch" eller nåt. Hörde bara dom andra kalla på honom. O sen va de en tjej me. Det här var kul! Citera
Staffas Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 ahh, tjejen brush ar faktist avlagsen slakting till presidenten i USA, han den dar Bush. (karin heter hon nog om hon hade en fin rumpa ) Citera
Partyjack Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Hörde jag fel när jag hörde broom för typ kvast när vi var i Vegas? Sry för OT. Edit; Jävligt roligt hur som helst. Citera
Se7en Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Tror han hette "brusch" :mrgreen: årets inlägg. klistra tråden. Citera
Recommended Posts