Gå till innehåll

Hu Sng Samt Mtt Av Spurs1988


ERIKOSTRA

Recommended Posts

Tjena! Tänkte starta upp en dagbok här på pokerforum för andra gången. Är 19 år och pluggar juridik, i Lund, annars bosatt i Stockholm. Har väl spelat poker i cirka 3 år, alltid plussat men ändå aldrig haft den disciplinen som behövs. Lirar mestadels Heads Up SNG på redbet resp Svenska Spel, på nivåerna 30-50 euros. Lirar även en del MTT´s, främst på Stars och Mansion, men i praktiken helt utan framgång. Med tanke på mina resultat känns turneringarna som att kasta pengarna i sjön, men man hoppas ju alltid på klonk.

 

Heads up har alltid gått bra, även om vissa dagar självklart gått sämre resp. bättre än andra. Har nygligen registrerat mig på PokerXfactor, för att förhoppningsvis utveckla mitt turneringpel. Har ingen rulle på ngn specifik pokersida, utan brukar oftast sätta in deg när jag känner för att lira. I övrigt är jag en hängiven Tottenham-fan. Hoppas med dagboken kunna få feedback på händer, hjälp med Moneymanagement och dylikt. Men det som ändå känns som prioritet nr 1 är att redovisa alla vinster och förluster i dagboken, så att man efter en backdag där man tiltat sönder sig få skämmas bland pf:s läsare....:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...