Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena,

Jag är nyinflyttad i Nyköping och saknar lite pokerspel. Finns det ngn pokerklubb eller organiserat spel på ngt sätt?

Den här tråden kan väl fungera som ide-tråd kring detta om vi är fler som vill sätta Nyköping på pokerkartan. :-)

/Emil

• 4 weeks later...
Postad

Kollade upp Nyköpingsklubb, men det verkade nedlagt...

Nästan så att det är bud på det...men jag har inte riktigt tid att starta ngt helt nytt...kanske ska kolla om det finns ngt i Oxelösund. Om inte där så är nog Norrköping det närmaste man kan komma...

Kanske det finns fler som ser denna tråd och nappar på att starta något nytt.

Postad

Kul att det finns fler som är intesserade.

Några lokaler som passar känner jag tyvärr inte till, men det kanske finns någon annan som gör det?

Om det är några fler som visar intresse så borde vi ta och ses.

Postad

Sorry att jag inte kunnat svara tidigare. Verkligen kul att det rör lite på sig!

Precis som Leztat har inte jag heller ngn koll på lokaler men det kanske kan vara en ide att slå ihop ett par mindre privata klubbar till en större, om alla skulle vara med på det?

Ngn "klubbansvarig" här? :)

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Postad

Vore självklart kul med en ny poker klubb i nyköping. Jag var en del på den gamla och den var väll helt ok när den va som bäst, men mot slutet kändes det inte alls motiverat att gå dit av olika anlednigar.

Om det är någon av er som funderar på att dra i gång en klubb i nyköping igen så hoppas jag att det kommer vara seriöst och ordnat. Då lovar jag att det finns intresse i nyköping.

Kan på rak arm säga att jag vet en handfull personer som skulle kunna bli regulars på en seriös klubb i nyköping.

//Litch

Postad

Bra Litch, nu börjar snacket gå om en ny klubb i stan. :-D

Tyvärr har jag inte så mycket tid att jag kan dra igång ngt själv om det ska vara lite kvalité och hyffsat seriöst.

However, om några som har lite mer känningar i stan och kanske tom var med då det fanns en klubb börjar, så hjälper jag gärna till. Det tror jag även att fler i tråden skulle tänka sig.

Go litch go! ;-)

Postad

anmälan på plats 30 min innan, buy in tror jag e 300+50 det va de sist, 15 minuters blind, platser max typ 100 sist kom det 58 st, kan slänga ur mig att sveriges fn bästa kvinnliga pokerspelare kommer......

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postad
Jag är gärna med!

Både i eventuell klubb och om det blir någon turre i sutet av augusti (eller senare.

mvh

magnus 070-3770491

Samma här! Nyinflyttad och pokersugen! Några nyheter kring klubb i Nyköping? :-)

• 1 month later...