TaRvId Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Tjena alla glada. Jag hade tänkt sätta in ca 1000 SEK på någon pokersida och undrar nu vilken jag ska välja för att kunna spela och behålla dessa eller kanske gå lite plus. (Dvs vart är motståndet bäst för mina ambitioner) Jag tillhör den kategorin som spelar poker för att det är roligt, har inga ambitioner att bli proffs. Jag suger fett på CG men tycker Sit N Go funkar och en eller annan MTT har också högt underhållsvärde. När jag spelar CG så blir det mest Omaha då jag som sagt suger på CG men är något bättre på omaha än TH. Så gärna en sajt med en del omaha action (både CG och MTT) Tack på förhand. Citera
stenarn Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Jag skulle nog testa svenska spel om jag var du. Enkelt att sätta in direkt via internetbanken och det är minimala avgifter för överföringar. Det verkar vara mycket action och löst spel på de lägsta borden! Citera
TaRvId Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 Ok, tack. Det var känslan jag hade också. Sen borde man ju slippa rigg, superkonton och allt annat som ALLA verkar förlora på men ingen vinner på.... Citera
Vrakman Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 menar tanten att det är action på omahaborden på SvS? ¨Låter helt galet i mina öron, de har ju typ sämst trafik på sngs!?! Citera
TaRvId Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 Har vrakman några bättre alternativ? Jag tar gärna mot fler förslag. Citera
Vrakman Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 nja, omahatrafik på sngs är ju rätt kasst på de flesta sajter. Stars är väl de som kör flest, men där är möjligtvis motståndet bättre. kolla på omahaplanet.com för mer info. Citera
TaRvId Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 Det blev nog lite otydligt från min sida. När det gäller sng så spelar jag TH. Omaha action gäller CG och MTT. Citera
Anderssson Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 SVS: där har du den kända nybörjar-riggen (håll ut, rivern kommer ändra allt) Citera
TaRvId Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 Hahahaha......du menar att riggen skulle arbeta FÖR mig? Nja, dels är jag inte nybörjare och dels så hade jag slutat spela om jag trodde på den. Citera
Honken Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Riggen arbetar aldrig för en. Jag spelar Carlospoker, i ipoker nätverket. Helt okej på sngs fronten Mycket tomtar ganska lättslaget. Det funkar bra för mig. Citera
Recommended Posts