Gå till innehåll

Spel som minderårig?


love_aces92

Recommended Posts

Tjena! En snabb fråga bara.

 

Har en kompis som är minderårig men trots sin ringa ålder så har han lyckats med bedriften att både sätta in och ta ut pengar på alla möjliga sajter genom sitt barnbidrag/studiebidrag.

 

Då till min fråga.

 

Är det här verkligen möjligt? Kan man spela poker från sitt kort man får till studiebidrag osv även fast man är under 18?

 

Tycker detta låter helt sjuk i alla fall.

 

Tacksam för svar då jag är nyfiken ;).

 

Ha det bra!

 

(Är ny i forumet här så kan vara så att jag inte har postat i rätt forum. Sorry i så fall).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om din ''kompis'' använder sig av visakort så fungera det att sätta in/ta ut pengar från pokersiten. Däremot så fungerar inte ungdomskorten som te.x : maestro eller visa electron, om du är under 18 iallafall :)

 

jodå de de gör de visst , visa electron funkar på prima nätverken. iallafalla nordicbet och betway :-) dock fryser dom ju pengarna om dom kommer på en och det är ju mindre kul så de e väl inte värt de

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena! En snabb fråga bara.

 

Har en kompis som är minderårig men trots sin ringa ålder så har han lyckats med bedriften att både sätta in och ta ut pengar på alla möjliga sajter genom sitt barnbidrag/studiebidrag.

 

Då till min fråga.

 

Är det här verkligen möjligt? Kan man spela poker från sitt kort man får till studiebidrag osv även fast man är under 18?

 

Tycker detta låter helt sjuk i alla fall.

 

Tacksam för svar då jag är nyfiken ;).

 

Ha det bra!

 

(Är ny i forumet här så kan vara så att jag inte har postat i rätt forum. Sorry i så fall).

tacka spelmonopolet för att det driver spelarrangörerna ut ur landet å därmed behöver de inte lyda svensk lag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...