love_aces92 Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Tjena! En snabb fråga bara. Har en kompis som är minderårig men trots sin ringa ålder så har han lyckats med bedriften att både sätta in och ta ut pengar på alla möjliga sajter genom sitt barnbidrag/studiebidrag. Då till min fråga. Är det här verkligen möjligt? Kan man spela poker från sitt kort man får till studiebidrag osv även fast man är under 18? Tycker detta låter helt sjuk i alla fall. Tacksam för svar då jag är nyfiken . Ha det bra! (Är ny i forumet här så kan vara så att jag inte har postat i rätt forum. Sorry i så fall). Citera
eurythmech Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Du kanske vill börja med att fråga kompisen? =) Citera
knallpacko Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Uppenbarligen är d möjligt. Citera
love_aces92 Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 Du kanske vill börja med att fråga kompisen? =) Nu frågar jag er . Kan inte lita på honom riktigt, behöver klara bevis. Citera
viqtor Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Om din ''kompis'' använder sig av visakort så fungera det att sätta in/ta ut pengar från pokersiten. Däremot så fungerar inte ungdomskorten som te.x : maestro eller visa electron, om du är under 18 iallafall Citera
Maruzi Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Om din ''kompis'' använder sig av visakort så fungera det att sätta in/ta ut pengar från pokersiten. Däremot så fungerar inte ungdomskorten som te.x : maestro eller visa electron, om du är under 18 iallafall jodå de de gör de visst , visa electron funkar på prima nätverken. iallafalla nordicbet och betway dock fryser dom ju pengarna om dom kommer på en och det är ju mindre kul så de e väl inte värt de Citera
jacobmal Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Tjena! En snabb fråga bara. Har en kompis som är minderårig men trots sin ringa ålder så har han lyckats med bedriften att både sätta in och ta ut pengar på alla möjliga sajter genom sitt barnbidrag/studiebidrag. Då till min fråga. Är det här verkligen möjligt? Kan man spela poker från sitt kort man får till studiebidrag osv även fast man är under 18? Tycker detta låter helt sjuk i alla fall. Tacksam för svar då jag är nyfiken . Ha det bra! (Är ny i forumet här så kan vara så att jag inte har postat i rätt forum. Sorry i så fall). tacka spelmonopolet för att det driver spelarrangörerna ut ur landet å därmed behöver de inte lyda svensk lag Citera
Recommended Posts