kraclob Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Eftersom det var ett tag man lira live(RIP Sviten) tänkte jag och krippa dra till CC Sthlm imorrn och lira deras 3300kr turnering. Droppa nicket här om ni lirar. Vi som är klara redan: Kraclob Krippa AnteSvante Citera
AnteSvante Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Sjukt kul med live-slask! Citera
kraclob Postad 16 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2008 Nån som vill köpa procent? Vi kan byta lite procent där. Jag och krippa sitter nog i baren kvart i. Citera
ulaf Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Jag ska inte byta med nån fisk, ni ska bara betala! Citera
Hnk Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Har ni redan köpt platser eller brukar det finnas om man drar in lite innan? Citera
kraclob Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 Har ni redan köpt platser eller brukar det finnas om man drar in lite innan? Jag och krippa har köpt. Ingen aning om det brukar finnas kvar. Första gången jag lirar denna tour. Citera
AnteSvante Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Jag hoppas fan man kan det.. Är uppe i sthlm 17:20 iaf.. Pokerbaren= mötesplats? Citera
psykologas Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Jag hoppas fan man kan det.. Är uppe i sthlm 17:20 iaf.. Pokerbaren= mötesplats? du vet att man kan köpa på nätet? Citera
AnteSvante Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 du vet att man kan köpa på nätet? Ja självklart, men har inte tillräckligt med cash på kortet.. Får pengar i handen imorgon. Citera
ulaf Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Ja självklart, men har inte tillräckligt med cash på kortet.. Får pengar i handen imorgon. Kanske borde fundera på att stanna hemma? Citera
AnteSvante Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Kanske borde fundera på att stanna hemma? Men lägg av! Det är ju jobbigt att vara fattig ju:-( Citera
ulaf Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Men lägg av! Det är ju jobbigt att vara fattig ju:-( Inget fel i det, men om du tömmer kontot på en pokerturnering blir man ju orolig! Btw jag kommer inte köpa hela mitt inträde, är inte stenrik precis. Citera
AnteSvante Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Inget fel i det, men om du tömmer kontot på en pokerturnering blir man ju orolig! Btw jag kommer inte köpa hela mitt inträde, är inte stenrik precis. Hehe altså har pengar på ett sparkonto, lever annars av cg vinsterna:-) Men tar för långt tid att föra över pengar därifrån. Och polaren var ju ändå skyldig mig pengar så Bara lite jobbigt att man inte kunde boka en plats och betala cash där. Citera
ulaf Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Hehe altså har pengar på ett sparkonto, lever annars av cg vinsterna:-) Men tar för långt tid att föra över pengar därifrån. Och polaren var ju ändå skyldig mig pengar så Bara lite jobbigt att man inte kunde boka en plats och betala cash där. Det är lugnt, du behöver inte ljuga, jag är också spelberoende. Observera ironimängden! Citera
kraclob Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 Det är lugnt, du behöver inte ljuga, jag är också spelberoende. Observera ironimängden! Ironimängd 0? Jag är spelberoende det händer bara att jag plussar då och då. Citera
ulaf Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Ironimängd 0? Jag är spelberoende det händer bara att jag plussar då och då. I påståendet "jag är spelberoende" är ironimängden försumbar, svar ja. Citera
AnteSvante Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Tja när man får 2 sms samma dag där det står "lever du?" så börjar man undra:roll: Men wtf liksom, jag måste ju kapitalisera på min rush på svs! Då har man inte tid med folk! Citera
kraclob Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 Stabilt att vi tre laddar bra inför livepokern Citera
AnteSvante Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 haha ska sova om ett par minuter:-) Gluttar lite PAD för att inspirera mitt live-tour sple lite;-) Får jag inte plats imorgon så är det iofs en miss.. Då borde jag kollat low-stakes poker ist:lol: Citera
Tottyville Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Finns ju CG om du råkar missa turneringen spelarna är sjukt dåliga också. Dvs Win Win. Citera
SoderKrippa Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Wohooo va vi ska klonka ikväll! Ulaf, du kan få byta 50% mot 5% me mig om du vill. Å då kan jag bjucka på en bärs t.o.m.!!! /SK Citera
Bisox Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 10kr på att kraclob är först ut! Citera
SoderKrippa Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 10kr på att kraclob är först ut! lol, hett tips. Bara för att få donera på CG-borden så fort som möjligt Jag åker väl som tvåa /SK EDIT; Från slutet of course... Citera
Recommended Posts