Gå till innehåll

Söker skin till party


mpee

Recommended Posts

Brukar använda skins från pokermods.com för att dressa partys trötta utseende. Dessvärre verkar sidan vara borta så jag undrar om dessa skins finns att hämta någon annanstans?

Dom skins jag först och främst vill ha tag i är dels denna http://i13.tinypic.com/8dwoh1l.jpg , samt ett skin som jag vill minnas heter multipoker(blå bakgrund).

Söker alltså skins till party som är sköna vid multitabling, alltså inga skins från artpoker.net med flaggor och annat elände.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm...har gjort detta men det enda jag hittar är artpoker.net skins och dom är ju inte riktigt vad jag vill ha..skulle vilja hitta den typen av skin som trådskaparen visade.Fanns även en bild i PM för ett par nummer sen i samband med ngn artikel om vinnaren i onlinepoker vm (som senare blev av med titeln) på ett liknande skin till pokerstars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är så djävla lätt att googla fram dom skin jag vill ha kanske du kan göra det åt mig? Tror du verkligen att jag inte testade att googla först?

 

Mitt svar var till Gazzona som sökte "skins till lite olika klienter". Hur man hittar ditt skin har jag ingen aning om.

 

Up the Hammers!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jo jag får väl ge mig där, rådet var uselt. Men att hugga huvet av varandra är iallafall inte trevligt. Tog mig lite tid att leta lite skins, men får erkänna att jag inte hittade några bra ex. Hoppas någon annan kan vara bättre behjälplig i frågan.

Ingen fara. Är lite less på alla dryga svar och onödiga kommentarer på detta forum så mitt tålamod är obefintligt.

 

Mitt svar var till Gazzona som sökte "skins till lite olika klienter". Hur man hittar ditt skin har jag ingen aning om.

 

Up the Hammers!

Ok, sry. :-)

 

sök på mods.

 

fanns en del fina på 2+2, flera stora trådar om mods till olika sidor.

 

jag kan ha multipoker temat på min bärbara, om du inte hittar får du pma med ett bra bud för jag ska leta :-)

2+2 hade jag helt glömt bort att leta på, tack för det förslaget.

Fortsätter min jakt utan framgång så dyker det upp ett bud på en blind eller två i din box. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...