Pfoskariot Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Yo folks! Jag är en stabil spelare på svs alla blinds till 2,5/5 och alla blinds till 0,25/0,50$. Jag har lessnat på poker och vill ta en break samt läsa någon pokerbok och många rekomenderar Dan Glimnes Pokerhandbok för nybörjare men är jag nybörjare övht och borde läsa boken eller är boken till dom som VERKLIGEN inte kan spela poker? Vad tipsar ni för bok annars? Tacksam för svar! Citera
sneakycastro Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Small Stakes Hold'em: Winning Big With Expert Play. Visserligen skriven med utgångspunkten fixed limit men det är fortfarande samma koncept och förstår du dem kan du anpassa dem till no limit utan problem. Citera
AdslVerbe Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Phil Gordons "Little Green Book" tycker jag är bra. Citera
rk2005 Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Dan Harringtons böckerär väldigt bra fast du verkara bara spela CG och hanns är för turrar fast du kanske lirar båda? Citera
Recommended Posts