EmWi Postad 10 Januari , 2008 Rapport Share Postad 10 Januari , 2008 Bara jag so har prima problem igen? ligger skitbra till...... Och det e så här suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ödmjuk Postad 10 Januari , 2008 Rapport Share Postad 10 Januari , 2008 vann 50 k chips och så detta - Fing Prima. utar nog där nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lucky_girl Postad 10 Januari , 2008 Rapport Share Postad 10 Januari , 2008 Jag låg också rätt bra till och är nu rejält besviken! Nån slags kompensation är ett måste! Det bästa vore ju om vi som var kvar får fortsätta spela, fattar inte varför dem stänger ner allt. Minst pengar tillbaka och nån slags kompensation! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 Januari , 2008 Rapport Share Postad 10 Januari , 2008 Jag låg också rätt bra till och är nu rejält besviken! Nån slags kompensation är ett måste! Det bästa vore ju om vi som var kvar får fortsätta spela, fattar inte varför dem stänger ner allt. Minst pengar tillbaka och nån slags kompensation! De vill jävlas förstås. Hur ska man kunna motstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 De vill jävlas förstås. Hur ska man kunna motstå? Låg 7a hade rebuys för 100-200 dollar. Har inte fått svar på mina mail till dem hur länga ska man vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 länge... antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Sist detta hände fick jag tillbaka mitt inköp i turneringen om jag skickade HH där det framgick att man var sitout under en längre tid även fast internet inte låg nere eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Sist detta hände fick jag tillbaka mitt inköp i turneringen om jag skickade HH där det framgick att man var sitout under en längre tid även fast internet inte låg nere eller liknande. Man måste ju få ta del av prispoolen vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lucky_girl Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Man måste ju få ta del av prispoolen vafan Ja! Vad händer med prispotten? Tänker sajten behålla allt själv och låta oss spelare gå tomhänta? Pajasfasoner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts