gustafson Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Jag spelar uteslutande på Full Tilt Poker och sköter mig hyggligt på låg nivå, spelar mest 5-10 dollars SNG och ligger på runt 15-20% avkastning. Så läste jag någon artikel där det påstods att många lämnat FTP på grund av att andra sidor erbjöd lättare motstånd. Jag förmodar att detta borde gå lite i cykler över tid men kan ju inte annat än tycka att jag är lite dum om jag kan vinna mer med samma kapital någon annanstan. Så om någon har erfarenhet av spel på FTP i förhållande till andra sidor vore jag tacksam för info. Citera
LuckyStar5.1 Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Jag spelar uteslutande på Full Tilt Poker och sköter mig hyggligt på låg nivå, spelar mest 5-10 dollars SNG och ligger på runt 15-20% avkastning. Så läste jag någon artikel där det påstods att många lämnat FTP på grund av att andra sidor erbjöd lättare motstånd. Jag förmodar att detta borde gå lite i cykler över tid men kan ju inte annat än tycka att jag är lite dum om jag kan vinna mer med samma kapital någon annanstan. Så om någon har erfarenhet av spel på FTP i förhållande till andra sidor vore jag tacksam för info. Tror det inte skilljer så mycket på dom största siterna ...därimot så finns det mer fisk där det inte finns RB eller dålig RB när det gäller cashgames ! Om jag spelade på din nivå så är inte RB-avtal så givande så jag skulle nog snarare valt PP eller everest för sng:s. EDIT: spelar inte sng:s så detta är bara en gissning.... Citera
Recommended Posts