Gå till innehåll

Vilken sajt har bäst freerolls?


J011e

Recommended Posts

Bästa sajten för freerolls lär ju vara T6poker, dock är det en annan story om det är bra med cashout o.d. dessutom är supporten totalt inkompetent.

 

Blackcardpoker på b2b har en 50€ frirulle 19.00 varje kväll, 180-200 deltagare, har man tålamod kan man bygga rulle för micronivå där. Jag har fått in ca 50€ på freerolls och microomaha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vet en som det är runt 100anmälda varje gång men bara <20spelare på B2B nätverket. 10euros, vilken kommer jag tyvärr inte ihåg, har för mig det var något med A eller B gaming dot net.

 

NoIQpoker hade en del bra för någon månad sen, men de tog bort nästan alla tror jag o la till 'cheaprolls', mao måste du deposita.

Några hundra anmälda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Pokerium är en sajt med svensk support, över 30 dagliga freerolls, och en €500 freeroll som börjar dagligen kl. 19:00. Gäller bara att vara ute och registrera sig i god tid.

 

DESSUTOM får man nu som svensk gratis €5 i signup bonus, genom att vid registreringen använda en signup kod man får via SMS direkt till sin mobil. 5 euro kommer till Cashiern omgående.

 

Koden måste man först beställa till sin mobil genom Pokerium's hemsida (svensk).

 

Voilá!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...