Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic

Supertequila

Recommended Posts

blir spanien förmodligen ja...

fuck, kom hem precis.. vi var ute o firade min födelsedag... helt sjukt nice... får berätta imorn om lite saker o ting

köpte grillad kyckling, ris o yoghurt fr bensinstationen o här ska det ätas o däcka medan jag tittar på ep 11 av modern family..

En brud stoppade min hand i sin topp innanför behån och lät mig klämma på hennes tuttar hahahaha brudar är så lättlurade...

peace..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öh... vaknar nu med jävligt ont i korsryggen... har minnen av att jag försökte göra limbo-dansen igår...

Vi hade födelsedagsfest hos mig o folk droppade in vid 8-tiden. Fatima bjöd på gin, tonic, whisky, en jävla massa cider och öl och hon hade även bakat en jättefin tårta.

Folket dök upp med diverse dricka o de hade köpt whisky som present till mig.. en del black labels.

I vart fall lyckades vi jobba upp en fin fylla och Fatima var tyvärr tvungen att gå tillbaks till jobbet för de hade veckovis lagerinventering. Och det här var på hennes lediga dag. Finns inga lediga dagar i RSA.

Så resten av oss, jag, Sebastien, Bertrand (fransk skön kille), Jana (sebs tyska brud), René, safrinah, kurshia, Zozoo (hon fick smeknamnet Anal för hon råkade försäga sig när hon sa att hon gillar det), José (Spain Never Lose) begav oss mot Jade Bar som är bäst på torsdagar.

Det var full fart på stället och nice RnB spelades.

Det fortsattes drickas och dansas.

Alla är väldigt trevliga i den här staden så man får direkt kontakt med folk och jag gillar det.

I balkongen träffar vi på en vit tjej med stora bröst. Hon var relativt söt och hon berättade att hon är fr Durban. Jag sa: honey... you have a nice set of....... eyes.

Det tog henne ett par sekunder att koppla, men det faktum att alla runt skrattade hjälpte henne tror jag.

Hon håller för sina bröst och säger: ty.. yeah they are nice for my age.

Jag: for your age? sure... but why are you holding your breast when I am talking about your eyes?

Vartpå hon släpper brösten och inser sin undermedvetna rörelse... i vart fall var hon skön och trevlig o hade söta kompisar.

Träffar på en jättevacker svart tjej. Lång och smal med så där höga kindben och extremt klassiska drag a la Naomi Campbell. Hon var där med sin pojkvän som också såg väldigt bra ut, en kopia av Lenny Kravitz.

Han var fr Barbados och hon fr New York. Hon var professionell modell som var nere på jobb. Härligt par i vart fall.

Natten gled på o vi träffade på all möjlig typ av människor. José var min wingman och är en helt otroligt skön kille. Han drog ett gäng episka kommentarer som fick mig att smälla av... och det blir ännu roligare av att han säger det med extrem spansk dialekt. Fan tänkte filma honom när han berättade följande o lägga upp det men glömde:

- You know Sean.. I once fucked this muslim chick. Actually she gave me a blowjob after one month.

So when she is blowing my dick I say to her: So you like the taste of pork?

She says: what? I don't eat pork.

I say: You like the taste of pork ha? ha?

Then she understand and get very upset and we break up.

hahahaha... Spain Never Lose ha?

Och så berättade han om hur han "bryter isen" med tjejer i Spanien. Det var så jävla lamt så jag höll på att skratta ihjäl mig. Han säger att det låter bättre på spanska. Det får vi hoppas.

-So I tell the girls: Excuse me. Do you know how much a polar bear weighs?

The girl says like No.

I say: enough to break the ice.... Hello I am José.

:D så söt... to break the ice... bryta isen.. ni hajar.

So det börjar bli sent o Jade ska precis stänga.

I baren står en söt svart tjej fr Zambia med gigantiska bröst. Hon var nog lite äldre, säg runt 33 lr nåt.

Så jag och José står och pratar med henne och skämtar.

Jag säger: Do you recognize me?

Hon: no.

Jag: you should? Don't you own a TV?

Hon: yes but I dont recognize you.

Jag: do you watch big brother? (De har en big brother africa här med flera afrikanska länder inblandade.)

hon: yes.

Jag: so how can u not recognize me. I won big brother last year.

Hon börjar fundera och säger: oh u were there last year with that girl from xxxx (jag uppfattade inte riktigt va hon pratade om här).

Jag: yes yes thats it. And i tell u, i fucked her brains out.

hon (stora ögon): REALLY?

jag: yes, the bitch was asking for it, wasn't she? So I had to fuck her in the end.

Hon high fivar mig och tycker det var bra gjort o nu är hon med.

jag säger nåt om att hon har fina silikon.

Hon blir uppröd och säger att det är naturligt. Jag insisterar att hon har fel eftersom jag är expert på det osv osv.

Till slut säger hon: ok feel it and tell me if it is real.

Så jag tar på hennes tuttar ovanpå toppen (vilket var syftet med hela snacket att driva henne till denna punkt) men hon säger: No feel it for real.

Hon tar min hand och stoppar den innanför sin topp och jag känner varm hud och bröstvårta... jag klämmer på och säger: mm Im not sure.. difficult..José help me here and give me your opinion.

José stod fastfrusen.

Fatimas systrar dyker upp och jag låter José ta över.

Vi börjar röra oss ner mot gården för att lämna Jade som höll på att stänga ner. Jag är först ner och träffar zambianskan där nere.

Så hon trycker sig mot mig och säger: u know i have been thinking all night and i dont remember u from Big Brother. And u dont look african, u look and sound more spanish. I dont think u were on big brother. I think u lied to me.

Jag sa: what? no no i won big brother last year. SPANISH big brother.

Hon: oh.. i thought u meant african big brother and that made me confused.

jag: no no.. i am not african, spanish big brother.

Hon: ok now i understand..... you want to go home with me?

Jag: nah... I dont feel like fucking yet... maybe next time ey?

Hon: u want my number?

jag: nah.. if i see u again, i promise to fuck u.

hahaha.. hon drog iväg.

Vi sa hej till Fatimas systrar och Zozoo (anal) och enbart jag o José drog till Cubana.

Där träffade vi en blond tjej fr Sydkorea som faktiskt var riktigt söt (jag är inte alls inne på asiater) och henne söta färgade kompis (såg arabisk ut). Vi gejmade dem och det gick framåt men de hade den här tjocka lilla kompisen som var riktigt jobbig. Jag försökte få in henne i gejmandet också så hon inte blev en blocker men men...

Tjejerna ville komma över men tjockisen började gnälla om att hon mådde dåligt, ville hem osv.. så hon vann till slut.

José ville inte ge upp för Spain Never Lose... men igår förlorade Spanien matchen till en liten tjockis.

Hade vart nice med en korean så där... hon var riktigt fin faktiskt.. lite som de där japanska idol-brudarna... jaja whatever.

Härlig natt i vart fall, mkt skratt.

Killarna vill dra ut mig ikväll igen till ett nytt ställe som heter Casa Blanca... och det är fest på lördag på ett ställe som heter Tequila Town... vete fan hur jag ska klara mig....

Länk till kommentar

Koreanska tjejen studerade grafisk design. Hon frågade vad jag jobbar med. Jag sa du kan aldrig gissa.

Efter några försök så sa jag ok I'm a male prostitute. A gigolo.

Hon börjar skratta och säger no way.

jag verkar upprörd och säger: what do you mean? you are insulting me. Like I am not hot enough to be a gigolo?

Hon bara no no.. så berättar hon om för sina polare som också verkar vara tveksamma.

José backar upp min historia. Jag säger: listen.. I have a perfect technique and I make a lot of money.. i mean A LOT OF MONEY.

Hon: how much do u make a month?

Jag: around 700 rand.

hon: Seven HUNDRED?

jag: yes *stolt*

Hon: and you think that is a lot?

Jag: well... if u look at my prices it is... I mean i take like 50 rand for one night.

Hon: 50 rand hahaha... that's cheap.

Jag: yes.. so u wanna pay?

hon: No.

Jag: so who is cheap now ey?.. come on.. i give u discount.. 20?

I alla fall så höll vi på att förhandla pris fram o tillbaka men de hade svårt att tro att jag var en billig hora.... tänk va fel de faktiskt hade.

Länk till kommentar

José berättade om olika sexställningar i taxin på väg hem.

The turtle:

- you fuck a girl under the table. If she puts her head out u smack her head so she puts it back under the table.. u know like a turtle...

The indian.

- you fuck a girl doggy style. when she is moaning aaah aaah aaah... u do this with your hand to her mouth and now she sound indian....(sätter handen för munnen och tar bort den, som när man gör indianljud).

Länk till kommentar

Finns ju massor av sånna där.

Spiderman, handtralla när tjejen är i duschen på morgonen och göra spiderman "nätkast" när hon kommer in och säga spidermaan.

Rodeo, köra bakifrån och viska efter ett tag i örat att man har aids och sen hålla sig kvar i så länge som möjligt.

Finns fler också

Länk till kommentar

O så börjar vi dagens session... lugn o fin nu så vi slipper jobba i uppförsbacke resten av sessionen som vanligt... yepp.. Boss media sviker aldrig.

Also fin turnraise. Underbart.

BossMedia Game #2308074524: Table Table TH 2636 - €0.25/€0.50 - No Limit Hold'em - 16:29:50 - 2010/08/27

Seat 2: Leo-Drake (€53.00)

Seat 4: baix77 (€8.50)

Seat 1: max781127 (€9.20)

Seat 3: kazuñas (€50.00)

Seat 5: saro10000 (€12.70)

Leo-Drake posts the small blind of €0.25

kazuñas posts the big blind of €0.50

max781127 is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Leo-Drake King of SpadesKing of Diamonds

baix77 folds

saro10000 folds

max781127 calls €0.50

Leo-Drake raises €2.00

kazuñas calls €2.00

max781127 folds

*** FLOP *** Jack of Hearts4 of SpadesJack of Diamonds

Leo-Drake bets €3.00

kazuñas calls €3.00

*** TURN *** Jack of Hearts4 of SpadesJack of DiamondsJack of Spades

Leo-Drake bets €7.50

kazuñas raises €20.25

Leo-Drake goes all-in with €48.00

kazuñas goes all-in with €45.00

*** RIVER *** Jack of Hearts4 of SpadesJack of DiamondsJack of Spades5 of Hearts

*** SUMMARY ***

Total pot €97.50 | Rake €3.00

Board: Jack of Hearts4 of SpadesJack of DiamondsJack of Spades5 of Hearts

max781127 won (€0.00), mucks

Leo-Drake won (€0.00), showed King of SpadesKing of Diamonds

kazuñas won (€97.50), showed Jack of ClubsKing of Hearts

baix77 won (€0.00), mucks

saro10000 won (€0.00), mucks

Länk till kommentar

En s.k. Darwin Moon-fold. Han har 5 euro kvar i stacken när jag slår om river.

BossMedia Game #2308229251: Table Table TH 2744 - €0.25/€0.50 - No Limit Hold'em - 18:32:42 - 2010/08/27

Seat 1: badu1 (€140.11)

Seat 3: Leo-Drake (€74.50)

Seat 2: nandii (€90.94)

Seat 5: kode50 (€63.45)

badu1 posts the small blind of €0.25

nandii posts the big blind of €0.50

kode50 is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Leo-Drake King of ClubsQueen of Spades

Leo-Drake raises €1.50

kode50 calls €1.50

badu1 folds

nandii folds

*** FLOP *** 8 of DiamondsKing of Spades4 of Spades

Leo-Drake bets €3.00

kode50 raises €12.75

Leo-Drake calls €12.75

*** TURN *** 8 of DiamondsKing of Spades4 of Spades9 of Spades

Leo-Drake checks

kode50 bets €14.62

Leo-Drake calls €14.62

*** RIVER *** 8 of DiamondsKing of Spades4 of Spades9 of SpadesQueen of Diamonds

Leo-Drake checks

kode50 bets €29.24

Leo-Drake goes all-in with €45.63

kode50 folds

*** SUMMARY ***

Total pot €113.97 | Rake €3.00

Board: 8 of DiamondsKing of Spades4 of Spades9 of SpadesQueen of Diamonds

badu1 won (€0.00), mucks

nandii won (€0.00), mucks

Leo-Drake won (€113.97), mucks

kode50 won (€0.00), mucks

Länk till kommentar

En s.k. Darwin Moon-fold. Han har 5 euro kvar i stacken när jag slår om river.

BossMedia Game #2308229251: Table Table TH 2744 - €0.25/€0.50 - No Limit Hold'em - 18:32:42 - 2010/08/27

Seat 1: badu1 (€140.11)

Seat 3: Leo-Drake (€74.50)

Seat 2: nandii (€90.94)

Seat 5: kode50 (€63.45)

badu1 posts the small blind of €0.25

nandii posts the big blind of €0.50

kode50 is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Leo-Drake King of ClubsQueen of Spades

Leo-Drake raises €1.50

kode50 calls €1.50

badu1 folds

nandii folds

*** FLOP *** 8 of DiamondsKing of Spades4 of Spades

Leo-Drake bets €3.00

kode50 raises €12.75

Leo-Drake calls €12.75

*** TURN *** 8 of DiamondsKing of Spades4 of Spades9 of Spades

Leo-Drake checks

kode50 bets €14.62

Leo-Drake calls €14.62

*** RIVER *** 8 of DiamondsKing of Spades4 of Spades9 of SpadesQueen of Diamonds

Leo-Drake checks

kode50 bets €29.24

Leo-Drake goes all-in with €45.63

kode50 folds

*** SUMMARY ***

Total pot €113.97 | Rake €3.00

Board: 8 of DiamondsKing of Spades4 of Spades9 of SpadesQueen of Diamonds

badu1 won (€0.00), mucks

nandii won (€0.00), mucks

Leo-Drake won (€113.97), mucks

kode50 won (€0.00), mucks

Svårt o göra annat med 56...

Länk till kommentar

Laddade hem Sherlock på din inrådan. Skön serie

Irriterade mig dock en smula på Sherlock, hans personlighet påminner mig om någon :/

Den moderna versionen var lite väl barnslig för mig men Sherlock har alltid påmint mig om Hjort.* Eller tvärtom kanske man ska säga.

* Förutom att Sherlock Holmes inte hade tillgång till en ändlös källa av fetishporrfilmer.

Länk till kommentar

Kom hem fr nyöppnade trendiga klubben Casa Blanca där det fina folket hänger nu. Kände mig seg så det fick bli en kort natt utan nåra historier att återberätta.

Ett liveband spelade som hette Ice Cream And Chocolate Sticks och deras hitlåt var *** Cape Town". Lite Rage Against Machine-stuk över dem.

Sebastien, nybliven Jersey Shore-fantast, envisades med att jag skulle filma honom när han uppträdde Jersey Shore... the situation, grenades osv.. så jag fick filma honom o får lägga upp det imorn lr nåt hahaha...

Den här otroliga mixen prydde förfesten i vart fall.

Länk till kommentar

Rent GTO-mässigt bör jag väl ligga i synrangen här väl? Även om det känns som jag är slagen oftare än pottoddsen berättigar.

BossMedia Game #2308738768: Table Table TH 2321 - €0.25/€0.50 - No Limit Hold'em - 02:40:31 - 2010/08/28

Seat 2: Leo-Drake (€46.25)

Seat 4: Strašidlo (€116.35)

Seat 3: iPlay4FooD (€50.00)

Seat 5: Potziii (€50.00)

Seat 1: AStony (€120.44)

Strašidlo posts the big blind of €0.50

iPlay4FooD posts the small blind of €0.25

Leo-Drake is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Leo-Drake 10 of HeartsAce of Clubs

Potziii folds

AStony raises €1.75