Gå till innehåll

Datobbz ska köra bonusar! Kom igen HV :)


datob_83

Recommended Posts

  • Svars 276
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

då jag precis startat med ungefär samma projekt som dig. Satte precis in $50 på Stars och lirar en 27spelare Sit and Go $5.50. Finalbord nu...Uppdaterar hur det går i din dagbok om det är okej? Lycka till med spelet!!

 

Klart det är oki! Jag hoppas du vinner! Vi kommer kanske mötas framöver då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det är ju så! Man drar ju ut en och en annan gång oxå! Snart ITM i en av dem. Lite trögare i de andra 2 men jag är fortfarande kvar! Vill hitta första platsen idag!

 

Hur går det själv med spelet? Lirat nått idag?

 

Det gar gått lite dåligt 2-3 dar, men idag har det vänt. Har inte spelat så mycket pga av att jag åkt på mycket utdragningar o så.

Men idag har jag bara kört 8 SNG o kommit ITM i 7 av dom så idag ha det gått bra. Hoppas bara det håller i sig!

Hur ligger du till i marker? Ska in o kolla förresten:-)

 

då jag precis startat med ungefär samma projekt som dig. Satte precis in $50 på Stars och lirar en 27spelare Sit and Go $5.50. Finalbord nu...Uppdaterar hur det går i din dagbok om det är okej? Lycka till med spelet!!

 

Drog inte du igång ett projekt förut med att starta från 0 och bygga upp rullen så mycket man kunde? Hur gick det med det? Eller jag kanske har blandat ihop det :-)

Lycka till. Hoppas du tar hem SNF o att du får upp rullen bra ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gar gått lite dåligt 2-3 dar, men idag har det vänt. Har inte spelat så mycket pga av att jag åkt på mycket utdragningar o så.

Men idag har jag bara kört 8 SNG o kommit ITM i 7 av dom så idag ha det gått bra. Hoppas bara det håller i sig!

Hur ligger du till i marker? Ska in o kolla förresten:-)

 

Skönt att få en bra dag efter några dåliga! Jag ligger lite under avg i den ena plats 11/22, I den andra ligger jag 6/22 med lite över medelstack!

 

18 får pengar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drog igång ett sådant projekt och var väl uppe i dryga $100 då jag tröttnade. Ut på bubblan i 27-manna. Slutade alltså 6:a tyvärr.....

-$5.50 BR: $44.50

 

Synd! Du vinner nästa du spelar! Jag har jobbat in mig i pengarna i en till nu... snart i den andra oxå. Bara ta mig till finalbordet oxå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drog igång ett sådant projekt och var väl uppe i dryga $100 då jag tröttnade. Ut på bubblan i 27-manna. Slutade alltså 6:a tyvärr.....

-$5.50 BR: $44.50

OK. Jag tyckte det var en kul ide. Var det någon annan som kom upp i mer än $100.

Synd att du inte fick ta hem den

 

Synd! Du vinner nästa du spelar! Jag har jobbat in mig i pengarna i en till nu... snart i den andra oxå. Bara ta mig till finalbordet oxå!

 

GL! Du tar det säkert till finalbordet ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade lite HU efter 27-manna turneringen. 0.25/0.50 (jag vet, alldeles för högt för rullen) och plussade dryga $30.

BR: $77.10 (+$27.10)

 

Ska dock försöka undvika cashgame så mkt som möjligt eftersom jag har tendens att tilta en del ibland, dock nästa aldrig i turneringar. Så imorgon blir det nya tag med sit and gos mm. Skulle va kul om vi kunde vara några som försökte köra detta under ett år och se vad vi lyckas bygga rullarna till samt motivera varandra så vi inte tiltar och skottar för mycket. Jag behöver iaf någon som kan dra i handbromsen lite då jag börjar tilta =)

 

Vad kör ni för bankrullekrav eller skottar ni lite i början för att få upp rullen något?? Ha en fortsatt bra kväll/natt. Nu blir det sömn så man orkar arbeta imorgon. Ha det bra allihopa!! Lycka till med spelen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade lite HU efter 27-manna turneringen. 0.25/0.50 (jag vet, alldeles för högt för rullen) och plussade dryga $30.

BR: $77.10 (+$27.10)

 

Ska dock försöka undvika cashgame så mkt som möjligt eftersom jag har tendens att tilta en del ibland, dock nästa aldrig i turneringar. Så imorgon blir det nya tag med sit and gos mm. Skulle va kul om vi kunde vara några som försökte köra detta under ett år och se vad vi lyckas bygga rullarna till samt motivera varandra så vi inte tiltar och skottar för mycket. Jag behöver iaf någon som kan dra i handbromsen lite då jag börjar tilta =)

 

Vad kör ni för bankrullekrav eller skottar ni lite i början för att få upp rullen något?? Ha en fortsatt bra kväll/natt. Nu blir det sömn så man orkar arbeta imorgon. Ha det bra allihopa!! Lycka till med spelen!

 

Kul att du plussa så bra på HU. Då tjänade du väl lite mer än vad du gjort o du vunnit SNG nu när du fick en 6:e plats?

Visst vore det kul om vi vara några stycken under ett år. Bra ide.

Jag kör med min tvillingbrorsa o har en dagbok här. Vi började med 200 dollar o haer väl en bit över 700 nu en månad senare.

Kör money management så inget skottade här inte :-)

Men visst skulle viu kunna göra det några stycken!!

 

Har du nyss dubblat upp på den ena för du var väld lite shortstackad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du plussa så bra på HU. Då tjänade du väl lite mer än vad du gjort o du vunnit SNG nu när du fick en 6:e plats?

Visst vore det kul om vi vara några stycken under ett år. Bra ide.

Jag kör med min tvillingbrorsa o har en dagbok här. Vi började med 200 dollar o haer väl en bit över 700 nu en månad senare.

Kör money management så inget skottade här inte :-)

Men visst skulle viu kunna göra det några stycken!!

 

Har du nyss dubblat upp på den ena för du var väld lite shortstackad?

 

Har åkt ut en på en 15e plats... ligger 11/13 i den som är kvar! försöker hitta AA men har inte lyckats än :)

 

Åkte som 11nu... Jaja... inga flips på min sida idag!

 

Vore kul att vara några stycken. Jag skottar inte heller! Spelar kanske någon mtt som kostar lite för mycket ibland men inte ofta!

Ni är snart uppe i 1000 nu då! Mitt mål :) Bara att gratulera till de fina resultaten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man summerar dagen kan man säga att jag spelade bra turneringspoker! Tyvär inga flippar på min sida och givetvis några donkey moves... Fast de var färre idag! Spelade nog 6st 180 manna och kom ITM i tre av dem... Nöjd men missnöjd! Slutar dagen på ett litet miniback! Nån gång måste man väl göra det för att lura riggen! Hahaha...

 

start: $50

 

8/1 +$10

9/1 +$11

10/1 ----

11/1 +$19

12/1 +$43

13/1 +$23

14/1 +$5

15/1 ----

16/1 -$4

 

BR $157

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kör ni för bankrullekrav eller skottar ni lite i början för att få upp rullen något?? Ha en fortsatt bra kväll/natt. Nu blir det sömn så man orkar arbeta imorgon. Ha det bra allihopa!! Lycka till med spelen!

 

Svårt att inte skotta/följa standard br-krav när man har $150-rulle men försök iaf att hålla dig till $5 och lägre så borde det gå bra. Sätt upp några mål tex att du bara spelar $5 när du har $250 eller dyl, 50 inköp till sng borde funka! Du kanske har skrivit ngt sådant tidigare. GL iaf ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore kul att vara några stycken. Jag skottar inte heller! Spelar kanske någon mtt som kostar lite för mycket ibland men inte ofta!

Ni är snart uppe i 1000 nu då! Mitt mål :) Bara att gratulera till de fina resultaten!

 

Väldigt bra tankar som kom fram här tycker jag. Vi kan ju vara ett par stycken som hjälps åt och ger varandra råd. Jag är klart intresserad i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slutade jag 5:a i och ytterligare $11 så totalt plus 17dollar idag.

 

Bankrulle: $94.10 (+$44.10)

 

Om det blir spel senare ikväll så blir det nog cashgame men riktigt lågt typ $0.01/0.02. Är väl det man har rulle till för tillfället men då blir det tre-fyra bord samtidigt iaf...vi får se annars så har ju dagen varit fin hur som helst...

 

Hoppas spelet går bra för er med! Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slutade jag 5:a i och ytterligare $11 så totalt plus 17dollar idag.

 

Bankrulle: $94.10 (+$44.10)

 

Om det blir spel senare ikväll så blir det nog cashgame men riktigt lågt typ $0.01/0.02. Är väl det man har rulle till för tillfället men då blir det tre-fyra bord samtidigt iaf...vi får se annars så har ju dagen varit fin hur som helst...

 

Hoppas spelet går bra för er med! Lycka till!

 

Oki! Bra att det går bra men jag tycker nog att du ska skaffa en egen dagbok! Om vi ska göra något mål ihop så tycker jag att det ska vara i en speciell gemensam dagbok! Denna tänkte jag ha för min egen utveckling!

 

Hoppas det är lungt! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt du ska få ha dagboken ifred. Ursäkta om du tagit illa upp då jag postat lite resultat för min egen del...Men någon som orkar ta tag i att starta upp en gemensam dagbok där vi kan whina över utdragningar mm över vårt grindande på stars =) Har haft flera dagböcker och orkar inte starta upp en till =) Nu blir det cashgame!

 

Hur gåre i turrarna datob?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt du ska få ha dagboken ifred. Ursäkta om du tagit illa upp då jag postat lite resultat för min egen del...Men någon som orkar ta tag i att starta upp en gemensam dagbok där vi kan whina över utdragningar mm över vårt grindande på stars =) Har haft flera dagböcker och orkar inte starta upp en till =) Nu blir det cashgame!

 

Hur gåre i turrarna datob?

 

Ingen fara! Är ju min första dagbok så det blir ju lite heligt! Hahaha!!! Men jag är jättetacksam för all respons! Någon av tvillingarna kanske orkar fixa nått med det gemensamma?? Vore kul att diskutera lite olika situationer!

 

Jag har jobbat upp mig bra i 5k nu! har 12,7k avg 8,5k

I shorthanded turren har jag slaskat rätt friskt! Var nere på 220 men har nu 3k avg 2,3k!

 

Och i 180 manna turren har jag 3k med avg 4k...

 

Har bara åkt ut ur 15k`n! Var lite för slaskig i början som kostade för mycket!

 

Lycka till i cashgamet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu lyckades jag dra ut med besked! timbojoe har ställt ca 6 ggr senaste 15 varven så synen kändes given!

 

PokerStars Spel #14625933273: Turnering #73676427, $5.00+$0.50 Holdem Utan Limit - Omgång XI (500/1000) - 2008/01/17 - 15:50:50 (ET)

Bord '73676427 125' 9-max Plats #1 har knappen

Plats 1: ETWE (42388 i marker)

Plats 2: Datobbz (19780 i marker)

Plats 3: scottyrm3s (36170 i marker)

Plats 4: nappingpat (17427 i marker)

Plats 5: Happybear79 (58743 i marker)

Plats 6: bmr2020 (39936 i marker)

Plats 7: timbojoe (9840 i marker) is sitting out

Plats 8: dragotrv (9918 i marker)

Plats 9: filous59 (11949 i marker)

ETWE: posts the ante 100

Datobbz: posts the ante 100

scottyrm3s: posts the ante 100

nappingpat: posts the ante 100

Happybear79: posts the ante 100

bmr2020: posts the ante 100

timbojoe: posts the ante 100

dragotrv: posts the ante 100

filous59: posts the ante 100

Datobbz: lägger lilla mörken 500

scottyrm3s: lägger stora mörken 1000

*** HÅLKORT ***

Utdelat till Datobbz [Jd Jh]

timbojoe har kommit tillbaka

nappingpat: lägger sig

Happybear79: lägger sig

bmr2020: lägger sig

timbojoe: höjer 8740 till 9740 och är all-in

dragotrv: lägger sig

filous59: lägger sig

ETWE: lägger sig

Datobbz: höjer 9940 till 19680 och är all-in

scottyrm3s: lägger sig

*** FLOPP *** [Qc Jc Tc]

*** TURN *** [Qc Jc Tc] [7c]

*** RIVER *** [Qc Jc Tc 7c] [Js]

*** VISNING ***

Datobbz: visar [Jd Jh] (fyrtal, knektar)

timbojoe: visar [Kd Kh] (två par, kungar och knektar)

Datobbz vann 21380 från pott

ETWE sa, "vnh"

*** SAMMANFATTNING ***

Total pott 21380 | Avgift 0

Bord [Qc Jc Tc 7c Js]

Plats 1: ETWE (knappen) lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 2: Datobbz (lilla mörken) visade [Jd Jh] och vann (21380) med fyrtal, knektar

Plats 3: scottyrm3s (stora mörken) lagda innan Flopp

Plats 4: nappingpat lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 5: Happybear79 lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 6: bmr2020 lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 7: timbojoe visade [Kd Kh] och förlorade med två par, kungar och knektar

Plats 8: dragotrv lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 9: filous59 lagda innan Flopp (satsade inte)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...