SPS_ Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Hej alla gamla Sviten medlemmar! Ni (alla som varit medlemmar på Sviten) får gratis medlemsskap i Stockholms Pokersällskap! För mer info, ring klubbtelefonen på 073-6183072. Varmt välkommen önskar Stockholms Pokersällskap! Citera
sisuspud Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Jag är gammal sviten-medlem. Nu undrar jag vart man vänder sig för mer info och intresseanmälan? Mail-adress? tel.nr? adress? Citera
SPS_ Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2008 Jag är gammal sviten-medlem. Nu undrar jag vart man vänder sig för mer info och intresseanmälan? Mail-adress? tel.nr? adress? Hej, Ring vår klubbtelefon på 073-6183072 för mer info. Observera att ALLA gamla Sviten medlemmar får gratis medlemsskap i Stockholms Pokersällskap. Varmt välkommen till Stockholms Pokersällskap! Citera
sisuspud Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 ok, tack. ska informera gamla sviten-vänner också om SPS.. Citera
SPS_ Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2008 ok, tack.ska informera gamla sviten-vänner också om SPS.. Det får du gärna göra Hälsa också att vi kommer att ha en djupstackad fredagsturre för 600 kr som ni är jättevälkomna på! Varmt välkomna! Citera
cvendel Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Hej alla gamla Sviten medlemmar! Ni (alla som varit medlemmar på Sviten) får gratis medlemsskap i Stockholms Pokersällskap! För mer info, ring klubbtelefonen på 073-6183072. Varmt välkommen önskar Stockholms Pokersällskap! Har ni ngn hemsida? Vill gärna ha lite info om klubben. Jag är gammal svitenmedlem ... Citera
SPS_ Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2008 Har ni ngn hemsida?Vill gärna ha lite info om klubben. Jag är gammal svitenmedlem ... Hej, Hemsida på G, inte klart än dock. Kom förbi så får du veta mer Citera
eurythmech Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Däyam, inget svar på telefooooooooonen. Citera
Recommended Posts