AceKing Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Jag missade de 2 inledande programmen av Caesars 24/7 i kanal5 i måndags 01:35 efter Poker "The Game" Det ser inte ut som Kanal5 kommer med någon repris. Du som såg det hur var programmen ? Citera
L-S Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Du som såg det hur var programmen ? felpost Citera
Tazman Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Släng inte bort en halvtimme av ditt liv på att se det. Så brutalt dåligt, redigerat och ihopklippt som bara fan. Citera
hager Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Jag missade de 2 inledande programmen av Caesars 24/7 i kanal5i måndags 01:35 efter Poker "The Game" Det ser inte ut som Kanal5 kommer med någon repris. Du som såg det hur var programmen ? tkte det var riktigt pissdåligt.. visade iofs sjukt klonkande, en gubbe vann jackpott 2ggr på slots.. $1m / $80k. Citera
AceKing Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 Aha Missade nog inget av värde då. Citera
bossbaver Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Aha Missade nog inget av värde då. Det var väl ändå LITE roligt att se brudarna slåss lite? Citera
CecceH Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Jag missade de 2 inledande programmen av Caesars 24/7 i kanal5i måndags 01:35 efter Poker "The Game" Det ser inte ut som Kanal5 kommer med någon repris. Du som såg det hur var programmen ? Har några sett avsnitt tidigare på dagtid - Det jag kan säga, sov istället för att sitta och titta på något helt meningslöst skräp - det är inte heller ens värt att spela in för att slippa sitta upp sent på natten för att slösa bort tiden på dagen eller tidigre på kvällen för att titta på detta - Programmakarna som gjort ytterligare meningslös dokusåpa och man ser ju att det är fejkade händelser, lite spel, lite fylla, lite småbråk - ser ju ut som om deltagarna läser ett manus dirket brevid kamerna - ....undrar omiDu inte ska satsa och se på evighets serien "Glamour" som är bättre...20 000 avsnitt har man gjort eller är det 25 000 avsnitt. ..jag har sett 1 avsnitt ...för 12 år sedan,,,,,,,, Citera
Recommended Posts