Nidalo Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Jag lirar oftast 2 bord... vad är det för fel ifall man ALLTID går plus på det ena men back på det andra? Många gånger som jag tjänar t.e.x 60kr på det ena, går har jag gått - 50-60kr på det andra.. känns som jag bara får kort på 1 bord, eller vad kan vara snett? Citera
owster Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Jag lirar oftast 2 bord... vad är det för fel ifall man ALLTID går plus på det ena men back på det andra? Många gånger som jag tjänar t.e.x 60kr på det ena, går har jag gått - 50-60kr på det andra.. känns som jag bara får kort på 1 bord, eller vad kan vara snett? Antagligen lägger du mer fokus på ett av borden. Samtidigt är det ju inget som säger att du ska få samma kortsnitt på bägge borden heller. Det är ju det som är fördelen med många bord, att du får spelbara kort på något av dem iaf. Citera
ludrakritz Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 det är bara för att du tiltar på ena och spelar ditt agame på andra.. standard Citera
ulaf Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Du kanske är en break even-spelare. Citera
Tottyville Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Jag lirar oftast 2 bord... vad är det för fel ifall man ALLTID går plus på det ena men back på det andra? Många gånger som jag tjänar t.e.x 60kr på det ena, går har jag gått - 50-60kr på det andra.. känns som jag bara får kort på 1 bord, eller vad kan vara snett? ASSÅ. Vad är det för jävla självinsikt vissa människor har?! Era förklaringar är de mest konstiga. Fantastiskt, försök sök det enklara svaret först. Tänk efter själv... går du plus på ena bordet och backar på det andra. Och detta har pågått under en längre tid. Ja då är du med största sannolikhet en break even spelare som sista postaren sa. Du behöver bli bättre. Att plussa på alla borden är inga problem. Citera
Sparven Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 För mig är det precis tvärt om, jag går alltid minus på ett och pluss på det andra. Citera
Dead-Inside Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Själv brukar jag gå - på ett bord och + på tre. Jag kallar det varians. Om du plussar så är det väl fan inge problem om du backar på ena och plussar på de andra? Citera
DinJävlaKyckling Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 hint: Sluta spela på det bordet du går minus Citera
Recommended Posts