Gå till innehåll

Poker i Åre??


alex78sthlm

Recommended Posts

Jag skall till Åre 25-29 januari och undrar nu om det finns nån klubb eller homegame som skall ha nån turnering/cg-kväll då??

 

Helst inte nåt ställe där det kostar skjortan att bli medlem mm. (en 5tia eller hunka går väl att pröjjsa för distansmedlemskap om det skulle vara nödvändigt)

 

Tacksam för svar

 

/Alex

 

 

Om inte så kanske det e fler som skall dit, då kan vi väl köra lite lir i nån stuga eller nåt???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skall till Åre 25-29 januari och undrar nu om det finns nån klubb eller homegame som skall ha nån turnering/cg-kväll då??

 

Helst inte nåt ställe där det kostar skjortan att bli medlem mm. (en 5tia eller hunka går väl att pröjjsa för distansmedlemskap om det skulle vara nödvändigt)

 

Tacksam för svar

 

/Alex

 

Om inte så kanske det e fler som skall dit, då kan vi väl köra lite lir i nån stuga eller nåt???

 

Säg att du

A) Ska vara där jävligt länge

B) Är bög och detta är ett sätt att få in en fot i stugan

C) Är handikappad och inte kan åka skidor eller rulla upp för trappan till dippan.

 

Om inget av alternativen stämmer in så är du

D) Tragisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg att du

A) Ska vara där jävligt länge

B) Är bög och detta är ett sätt att få in en fot i stugan

C) Är handikappad och inte kan åka skidor eller rulla upp för trappan till dippan.

 

Om inget av alternativen stämmer in så är du

D) Tragisk

 

LOL! Kan vara bra att höra sanningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg att du

A) Ska vara där jävligt länge

B) Är bög och detta är ett sätt att få in en fot i stugan

C) Är handikappad och inte kan åka skidor eller rulla upp för trappan till dippan.

 

Om inget av alternativen stämmer in så är du

D) Tragisk

A) Möjligt att jag skall stanna bra mkt längre än de dagar jag e där, skall upp och diskutera byggkontrakt.

 

B) Stör det dig att det finns homosexuella i vårat samhälle???

 

C) Nä jag e inte direkt handikappad heller och skidor kan jag åka ganska bra

och med all sannolikhet så lär det bli nån bira på dippan så risken e nog större att jag rullar ut än in.

 

Jag vet alltså inte om nåt av alternativen stämde in på mig så jag e väl kanske D) tragisk

 

Men jag e ju knappast en sån tragisk och ensam person som du, som sitter hemma och svarar på ett foruminlägg där du absolut inte bidrar med någonting av intresse för mig och min fråga som jag ställde.

 

Mvh Alex.

 

Ps. akta lilla rumpestumpen när du går på söders gator och torg (för det e väl på söder du bor Totty?) det lär finnas bögar där Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...