Kape Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 1) Om vi tror att BB synar en push från oss så tror jag att det ändå bör vara rätt att trycka. Frågan är om jag hade orkat med det så j-a tajt som jag är... 2) Om vi tror att BB lägger sig så är det ju en solklar syn. Kan inte nån köra en ICM-beräkning på med push från FI med typ 50% och syn med ATC från BB för att se att 1) är rätt? Jag sitter på jobbet och har inte möjlighet just nu. Citera
DocLame Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Är också på jobbet utan lämpliga verktyg, men när jag experimenterade lite med just denna hand för ett par dagar sedan så vill jag minnas att det enligt ICM var så att ju lösare BB antas syna en push från oss, desto lösare push från lillstacken kan vi själva pusha mot med vår A4s. Citera
Gahlster Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 1) Om vi tror att BB synar en push från oss så tror jag att det ändå bör vara rätt att trycka. Frågan är om jag hade orkat med det så j-a tajt som jag är...2) Om vi tror att BB lägger sig så är det ju en solklar syn. Kan inte nån köra en ICM-beräkning på med push från FI med typ 50% och syn med ATC från BB för att se att 1) är rätt? Jag sitter på jobbet och har inte möjlighet just nu. Tror pokerstove skulle få stå å tugga i 3h för att kolla det. Gör det inatt nr du sover? Citera
eurythmech Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Utan att ha läst tråden så...det ser helt klart ut som att vi ska dega in. Varför är tråden så lång? Oh well...läsa igenom! Citera
Recommended Posts