FamilyGuyFan Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Jag vill få upp aktivitetshanterarn utan att få upp massa andra alternativ... Antar att det är någonstans på kontrollpanelen men hittar inte skiten. Citera
TheShuffler Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 ctrl+alt+del ---> "Starta Aktivitetshanteraren" Det var kanske det du syftade op att du inte ville få upp? Tror det ska finnas ett komando för att få upp den direkt med, finns i alla fal i xp pro, kommer dock inte ihåg vilket. Testat att googla? Citera
Joeduck Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Gör en genväg till taskmgr.exe ? Citera
jojje44 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Högerklicka på aktivitetsfältet eller vad det heter. Sen väljer du aktivitetshanteraren Citera
Okok Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Apropå Vista, nån som vet hur man fixar buggen med GT+? Kan se några bord jag spelade på för flera veckor sen, men laddar inte in händer från PT verkar det som. Och när jag INTE öppnar GT som administratör kommer alla bord upp perfekt, men det finns ingen info från borden. Jag är förvirrad. Citera
FamilyGuyFan Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2008 ingen aning Okok, GT+ och PT funkar bra för mig. Citera
butcha Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Tror det ska finnas ett komando för att få upp den direkt med, finns i alla fal i xp pro, kommer dock inte ihåg vilket. Testat att googla? I Xp är kommandot Ctrl + Shift + Esc. Det fungerar kanske i Vista också? Citera
FamilyGuyFan Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2008 I Xp är kommandot Ctrl + Shift + Esc.Det fungerar kanske i Vista också? yepp Citera
Recommended Posts