Gå till innehåll

Fudge - SH 2,5/5kr


Fudge

Recommended Posts

Såja.. Back 2k idag, kan inte få två dagar irad där jag inte blir pissad på iår! Helt sanslöst vilka idioter jag torskar mot hela dagarna, de kan ju verkligen inte missa en hand!..

 

Så sjukt värdelöst att ens försöka vinna mot dom.

 

Ännu en paus idag så kör vi väl mer ikväll, nytt rekordback idag kanske? Mycke som talar för de..

 

Sånt är inte kul speciellt om man spelar bra poker. Du har bra rulle antar jag?

 

Bara o hålla i :) snart vänder det ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sånt är inte kul speciellt om man spelar bra poker. Du har bra rulle antar jag?

 

Bara o hålla i :) snart vänder det ;-)

 

Nej rullen är inte jättestor, körde alltid med att ta ut allt över 13k ett tag. Men hade 15k när det började gå tungt, så har ju endel kvar, men några veckor till så ser det inge vidare ut. Men innan veckan är slut så ska jag nog vara tillbaka!

 

Det jobbigaste är att jag spelat så grymt mycket, och inte spelat dåligt mer än vid några få tillfällen då tilten tagit över. Ändå spelat en bit över 30k händer hitills iår, och knappt + :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej rullen är inte jättestor, körde alltid med att ta ut allt över 13k ett tag. Men hade 15k när det började gå tungt, så har ju endel kvar, men några veckor till så ser det inge vidare ut. Men innan veckan är slut så ska jag nog vara tillbaka!

 

Det jobbigaste är att jag spelat så grymt mycket, och inte spelat dåligt mer än vid några få tillfällen då tilten tagit över. Ändå spelat en bit över 30k händer hitills iår, och knappt + :cry:

 

Ush då. Kanske dags för liten paus. Ialf i några dagar eller spelar lägre nivå. Vet själv hur jobbigt det är när ingeting funkar trots att man spelar bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ush då. Kanske dags för liten paus. Ialf i några dagar eller spelar lägre nivå. Vet själv hur jobbigt det är när ingeting funkar trots att man spelar bra.

 

Paus känns inte som min grej, inte mitt under veckan iaf! Kommer ju ha en på Lör-Sön, de får räcka! De flesta polarna är utomlands eller har tentor i slutet av veckan, så skulle dö av tristess inom 24timmar! Har ju spelsuget, och spelar bra. Men de klart, fortsätter det ikväll och imorn så har jag nog inget val!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt, spelarna är så jävla jävla dåliga! Och jag är helt chanslös..

Paus med skrivandet, igen..

 

Hur kan det vara vinnande att gång på gång på gång på gång limp syna med qxs, jxs även om det kostar 8bb!? Så sjukt tiltad på alla idioter som vinner hur faan de än spelar! Ju sämre de spelar desto mer vinner de!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt, spelarna är så jävla jävla dåliga! Och jag är helt chanslös..

Paus med skrivandet, igen..

 

Hur kan det vara vinnande att gång på gång på gång på gång limp syna med qxs, jxs även om det kostar 8bb!? Så sjukt tiltad på alla idioter som vinner hur faan de än spelar! Ju sämre de spelar desto mer vinner de!!

 

Välkommen till klubben.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelledig helg, lite händer idag men långt ifrån sugen och tröttnade direkt när det gick lite emot. Testa att spela alla suited ur pos nästa session kanske, verkar vara de vinnande spelet!

 

Dags att hitta suget igen, så dragit igång det här för att se om det finns något intresse!

 

http://pokerforum.nu/forum/studiecirklar/44322-svs-2-5-5-5-10-nl-sh.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...