petan15 Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 60-70 games kvar för att vara säker Vettefan om jag klarar det. Måste mixa in flera 100ingar. Kaffe är bryggt nu iaf och man är laddad för slutspurten! BRASSA!!! Kämpa in i det sista. Hur ligger du till i racet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Du är galen men GL ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 BRASSA!!! Kämpa in i det sista. Hur ligger du till i racet? Ligger 12a nu siktar på top 10.. Ligger just nu 700 poäng från 10e plats. Satan va tight det blir.. Nu är gulen löjligt nära också. Inne med allt på 4a bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Alltså vad är det för race du kör och vad ger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Ligger 12a nu siktar på top 10.. Ligger just nu 700 poäng från 10e plats. Satan va tight det blir.. Nu är gulen löjligt nära också. Inne med allt på 4a bord. Heja heja. Vet vi vad du nickar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Heja heja.Vet vi vad du nickar? Till...jag tror Krac nickar till om han fortsätter spela längre. Han har ju varit uppe hela natten FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Jag ska hjälpa dig starta sngs nu:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Lever du fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Lever du fortfarande? Jepp. Sjukt speedad nu. Verkar som jag kommer missa med 200 poäng eller nått men hoppas fortfarnde. Vore nice om krippa kom up nu. Sugen på pause fika efter det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Jepp. Sjukt speedad nu. Verkar som jag kommer missa med 200 poäng eller nått men hoppas fortfarnde. Vore nice om krippa kom up nu. Sugen på pause fika efter det här. Men tilta mig inte! Du har ju både 9an och 10an inom 500 poäng, kör hela vägen för fan! Du får iofs 150 dollar mer om du kommer 11a, men så inte värt det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 how bout nick? liras det fortfarande? galet "sen" kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Missa min plats med 400 poäng eftersom idioten vaknade och började grinda nu sista timmen Aja blir en spec turre iaf sjukt mycket mindre värd än 10onde platsen men alltid nått. På det $1700 i RB och $250 för min 11e plats. Är väll nöjd även om det var sjukt onödigt att grinda i 14 tim när man ändå inte når hela vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Vad gav top 10 som var speciellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Vad gav top 10 som var speciellt? En 10 manna SNG med 15k added. Nu får jag en 30 pers sng med 17.5k added. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Väl kämpat! klonka den där istället vettja! Funderar på att haka på nästa race Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Usch. Stackars sate. Trodde verkligen att du skulle nå ända fram. Messade nog för sent, du hade nog knoppat in då. Fika på Pause på fredag kanske, nån annan som vill haka? Aja, bra rb och klonka 30 seatarn så e det ju funkis det me /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Vart går detta race? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Vart går detta race? Skandic, eller hur det nu stavas. Ongame-klient iaf. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Saddam Hussein brukade tortera landsförrädare genom att låta dem spela sng 14 timmar i sträck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Saddam Hussein brukade tortera landsförrädare genom att låta dem spela sng 14 timmar i sträck. Haha! QFT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 LOL, min bordsgranne drog just igång en viss Johnny Cash-låt. da tara tada tara taaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 LOL, min bordsgranne drog just igång en viss Johnny Cash-låt. da tara tada tara taaaaa We have joy we have fun... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Enjoy this classico Seat 8: Bootliners ($22.41 in chips) Seat 9: King_Bucky ($37.22 in chips) ANTES/BLINDS King_Bucky posts blind ($0.15), Bootliners posts blind ($0.30). PRE-FLOP King_Bucky calls $0.15, Bootliners bets $1, King_Bucky calls $1. FLOP [board cards: ,, ] Bootliners bets $2, King_Bucky bets $5, Bootliners calls $3. TURN [board cards: ,,, ] Bootliners checks, King_Bucky bets $7, Bootliners bets $16.11 and is all-in, King_Bucky calls $9.11. RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Bootliners shows [ , ] King_Bucky shows [ , ] King_Bucky wins $43.82. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Enjoy this classico Seat 8: Bootliners ($22.41 in chips) Seat 9: King_Bucky ($37.22 in chips) ANTES/BLINDS King_Bucky posts blind ($0.15), Bootliners posts blind ($0.30). PRE-FLOP King_Bucky calls $0.15, Bootliners bets $1, King_Bucky calls $1. FLOP [board cards: ,, ] Bootliners bets $2, King_Bucky bets $5, Bootliners calls $3. TURN [board cards: ,,, ] Bootliners checks, King_Bucky bets $7, Bootliners bets $16.11 and is all-in, King_Bucky calls $9.11. RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Bootliners shows [ , ] King_Bucky shows [ , ] King_Bucky wins $43.82. lol, gillar dina random posts. Lite av ditt signum. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Haha japp. Inte blivit mkt lir för mig på sistone, iom att utbildningen tar möe tid nu. Skriver lite random whineposts i min dagbok då o då, men det verkar du ju också sett. Kul med de större klonkarna på senare tid, har nog inte grattat så gör det nu! Följer ändå med i de spännande dagböckerna här på PF, o detta är ju helt klart en av dem. kör hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts