Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...

Recommended Posts

• Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Det här blir nog schemat imorrn. Lite udda och nytt :)

19.00 wsope-kval Betfair gratis

20.00 300k ipoker 320

20.00 100k euro BOSS 130 euro

21.00 100k ongame 208

21.00 100k euro B2B 200 euro

21.35 80k pacific 132

Kör pacific bara för att jag har lite stash kvar på sajten, inget jag kommer fortsätta med tror jag. Ingen favvo direkt...

/SK

Postad
GRATTIS!!! :)

/SK

Tack, tack.

Lycka till med MTT-grinden och SnG grinden när du drar igång igen.

Oj vad jag hade svårt att tyda det där meddelandet, men nu ramla polletten ner...

GRATTIS!

Hehe...

Har inte du flyttat till Tallin på halvtid för slotsgrind?

Postad
Grattis SE! WP mannen! Vi har två månader kvar tills vi har vårt SH-bord fulltaligt... :-)

Tack, tack. Tycker det räcker med en HU ;-)

Meh, jag som trodde han kommit tvåa i sunday million eller nåt annat häftigt... :rolleyes:

GRATZ SOUTHEAST!

Tackar och bockar, får väl klonka nån lowlimit närmaste veckorna för din skull då. 8-)

------------------------------------

....och tack till KK för lånet av DB.

Postad

Loosade QQ på A-flopp, KK vs AA, set mot KK som rivrade settet (action hela vägen) och turnat tvåpar mot träffad hålpipa på turn, han synade pre med Q9o. Allt i Betfairkvalet.

Sen loosade jag AK vs KJ och KJ ai pre, de får triss obv, i BOSS-turren. Skön start på kvällen.

/SK

Postad

Pga div riggade anlednignar måste jag lira ca 150 sngs mellan nu och kl 12. Tänkte uppdatera här lite hur det går för att hålla koll om jag klarar det.

Kan bli så att jag måste gå upp i nivå och skotta för att få games och mer points om gulning inträffar på konto ger jag upp :)

lirat lite tidigare men nystart nu..

Here we go. Ska börja med 6 st 54 SH.. återkommer med res.

Postad

Semitilt och ruskigt nära gul. Statistiken är glömd sen ett tag tillbaka också. Riktigt dålig trafik så lirar allt som finns HU, FR och SH. knappt 9 tim kvar nu är det bara poängen som räknas. Back $500 sen början nu kanske.