Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tanken var en stillsam hemma kväll. Men efter lite förfrågningar drog jag mig till kungshallen och käkade lite sushi med några kompisar. Efter det gick man till lava och kollade på en annan kompis som lirade där. Efter det gick vägen till fenix där ännu en kompis jobbar och där lyckades vi bli ett gäng på 7 pers som blev förkrök. Sedan under tvång blir jag iväg dragen till Ace som jag kom hem från nu.

 

Jävligt kul kväll allt som allt. Var tänkt att dra iväg till spybar efter det men när vi insåg att vi hade 10% chans att komma in där blev det vägen hem istället.

 

Nu blir det lite random chill och sängen snart. Ska iväg till antesvante för söndagsgrind imorrn. Kommer bli nice.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen vad ganska kall, satt och grindade hos antesvante. Sjukt skönt att ha någon som får bort mina sjuka impuls donk moves. Kom itm i två turrar på stars. 2nd chance ~30 och en 109 freeze den också ~ inga större summor. Blev bortblindad i ipoker också eftersom jag hade glömt bort vad jag hade för username där :)

 

Lite sugen på en grind ikväll får se hur det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: Somliga bryr sig för lite om pengar.

 

Alltså försökte som fan att komma in. Men sittar på antes laptop och har ingen aning om mitt username. Stod mellen kraclob, GAMBLE4GLORY eller RapeThePony lägg där till 6-7 olika lösenords kombinationer och att de inte har någon smidig "Forgot password" funktion på ipoker... Sucks..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså försökte som fan att komma in. Men sittar på antes laptop och har ingen aning om mitt username. Stod mellen kraclob, GAMBLE4GLORY eller RapeThePony lägg där till 6-7 olika lösenords kombinationer och att de inte har någon smidig "Forgot password" funktion på ipoker... Sucks..

 

wtf ingen forgot password? RapeThePony är btw grymt nick!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wtf ingen forgot password? RapeThePony är btw grymt nick!

 

Efter en halvtimmes lång msn konversation med en polare kom vi fram till att det var ett ultimat pokernick. Andra på listan var IceColdUrine, Creepy.Bunny, PonyInaDumpster, INeedTherapy, ICDeadMoney, Awake2Donate, Time4PonyLuv, xWhatxGivesx, OjIsInnocent, donky darko och ShipThatPony

 

Alla av hög kvalitet imo.

 

????

 

Vet din Mamma om det här? :lol:

 

Tror inte det. Vet inte om eller varför hon skulle bry sig om vad jag nickar på nätet. Tog du illa upp av nicket?

 

 

Kom precis på att jag har RapeThePony på Ongame och polaren scoopa det på iPoker före mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer alltid på massa schyssta nick och sen när jag ska regga så får man blackout, man borde göra en lista... mitt 54nTA_Cl4u5 tycker jag dock om på ett trippel-kvadruppel-levlande sätt.

 

Ibland reggar jag mig på nya sajter bara för att få göra ett nytt nick. "quteguy37" tycker jag också va lite halvroligt på den tiden det begav sig på betsafe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer alltid på massa schyssta nick och sen när jag ska regga så får man blackout, man borde göra en lista... mitt 54nTA_Cl4u5 tycker jag dock om på ett trippel-kvadruppel-levlande sätt.

 

Ibland reggar jag mig på nya sajter bara för att få göra ett nytt nick. "quteguy37" tycker jag också va lite halvroligt på den tiden det begav sig på betsafe.

 

hehe ditt ftp nick är ruskigt snyggt, ett helvete att söka på bara :P

 

Lite sur att jag han regga mig på alla dem stora innan man insåg att man kan ha roliga nicks :S nickar Kraclob på Stars/FTP/Party/UB

 

quteguy37 var ganska nötigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pinsam fråga, men utveckla det där med santa claus nicket med siffrorna, kommer inte på det :oops: , nånting med "ChipLeadForYou" är det enda jag får ut haha.

 

 

//fisk

 

Vet inte riktigt vad du menar men

 

5 4 n T A _ C l 4 u 5

S A N T A _ C L A U S

 

Det är sant, Cl4u5 blir chipleadforUS. Genialt emilio!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...