SoderKrippa Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Ok, eftersom vi båda har blivit MTT$-addicts och klonkar dem frekvent (wohoooo, äta upp!) så startar vi en gemensam dagbok. Får se vad vi fyller den med. Idag blir det nog mest fylleposts från Kraclob iaf SHIP IT! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 SHIIIIIPPPP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Nutz!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Second Nutz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Lirar just nu en 17,5k gtd $30r på ipoker och en 8k gtd $100 på ongame. Ligger 10/31 i ongameturren och hyffsat med många kvar i ipoker. Tappat från 12k till 7,8k i pngame dock på lite trista händer. Men men, här ska klonkas! /SK P.S. Kraclobs första post i sin nya MTT-DB (!) en en länk till nån jvla video. gg wp... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 P.S. Kraclobs första post i sin nya MTT-DB (!) en en länk till nån jvla video. gg wp... /SK GG wp... Game Over? Ska editera i nyktert tillstånd till nått jätteseriöst. Ala kontakt annons aktifgt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Jag donkbluffade ut mig ur ongame!!!!!!!!!!!!! Killen kan inte lägga AT när jag höjt pre och floppen kommer AKx två ruter. Jag CR flopp han syn. Turn en till ruter, jag ställer han synar med AT utan ruter. Mongo ett å mongo två (jag TT)... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Lycka till boys med MTTandet och den nya dagboken. Håller ögonen på er... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 GG wp... Game Over? Ska editera i nyktert tillstånd till nått jätteseriöst. Ala kontakt annons aktifgt. Äh, vem vill läsa nyktra posts? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Äh, vem vill läsa nyktra posts? /SK Du? Eller vafan.. Föreslår du att jag ska vara konstant drunk i ett år? ...Jag kan juh anta utmaningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Du? Eller vafan.. Föreslår du att jag ska vara konstant drunk i ett år? ...Jag kan juh anta utmaningen. prop bets FTW!!! 100k bet. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Förskott på det så deal!. Vilka check tider tänkte d och vilken promille? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Förskott på det så deal!. Vilka check tider tänkte d och vilken promille? Du får komma hem till mig å kissa i en mugg en ggn i veckan. Vad jag gör med muggen ska du skita i... Förskott no deal. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Är Kraclob för full för MSN eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 typ. sägs lite där också men ingewt av värde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 (23:49:33) Kraclob: mitt inlogg på iupoker är: XXXXXXXXXXXXXXXX sen pass: XXXXXXXXX(23:49:49) Kraclob: specca mitt bord om jag blir away ta över- (23:50:29) Matte: hehe jag ligger före dig påipoker (23:50:33) Matte: så blir svårt DAmn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Lycka till! (Om det nu egentligen behövs) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon51 Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Nice uppdubbling SK utan att se river Vad hade du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Lycka till ni grabbar....om ni verkligen behöver det som tidigare skribent redan påpekat .... Jag håller iaf tummarna för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Jag bluffade där jag dubbalde. Lirar som en mupp nu. Glömde att jag har specc /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Ikväll å igår har jag lirat som på tilt. Helt idiotiskt spel. E sjukt trött, borde vila från pokern ett par dagar. Får nog bli så... Klonk ikväll (trots att jag tappa halva stacken på muppish nyss) och sen paus. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Crap, e typ ute ur ipoker-turren... Tappa ett inköp på nl200 oxå med KK vs QQ ai pf. Dax att inte spela poker... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2007 Ute. AQ vs AK. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 KUUUUK, KK vs AQ säg åt honom pre att han kommer vinna. på turn säger han: NH till mig på river träffar han 4-färgen. KUUUUUUUUUUUUUUUK. Fan blivit halv nykter för att jag trodde man skulle komma nånvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 29 December , 2007 Rapport Share Postad 29 December , 2007 Gah, är av nån anldning vaken nu. Vore sjukt nice om jag kunde sova till 12 men tydligen inte. Kommer bli massiv turresöndag idag. Idag ska liras iPoker 200k Party 300k Stars Warm up BF 150k Ftp Sunday Brawl. Boss(kanske) Bodog(kanske) GT Big Deal Känns som det är några jag glömt. Fyller på listan under dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts