ulaf Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 Highlights från ulafs heta dagar som full tilts i särklass bästa bluffare! Best of Tilt Bakgrund: Tiltade lite idag, och kom på den här fruktansvärt braiga idén. Bara några händer är från sessionen idag, många är från de många andra raseriutbrotten som pågått med jämna mellanrum genom åren. Jag berättar en historia. Min historia. Citera
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 länken blankar för mig använder firefox. Måste jag göra nått för att få igång den? Citera
ulaf Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Postad 28 December , 2007 länken blankar för mig använder firefox. Måste jag göra nått för att få igång den? ta URL:en och öppna i Windows Media Player. Citera
kraclob Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 WOW ABSOLUTE AWESOMENESS. Skratta så jag grät. Citera
Weedobooty Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 Kul! Vinner du nån pott emellanåt också? Citera
ulaf Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Postad 28 December , 2007 Så riggat att de ska hitta nöten varenda hand... TILT! Citera
ulaf Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Postad 28 December , 2007 Kul! Vinner du nån pott emellanåt också? Av de 97k händerna i min PT-bas är det här de jag spelade bäst. Citera
Burning Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 Skön film.. Nu får du bygga på den här filmen med hur man slutar tilta/ hur man motarbetar tilten. Citera
BingoBenny Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 lol det bästa jag har sett på länge EDIT: Måste bara tillägga, du är min nya idol.. Citera
ulaf Postad 28 December , 2007 Författare Rapport Postad 28 December , 2007 Skön film.. Nu får du bygga på den här filmen med hur man slutar tilta/ hur man motarbetar tilten. hehe vem vet, kanske kommer en med ett par lyckade bluffar också! (Bluffar är obv det enda jag gör) lol det bästa jag har sett på länge EDIT: Måste bara tillägga, du är min nya idol.. Tack Citera
o_x_e_n Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 Det va precis vad ja behövde se just nu .....BÄSTA EVER!!!!!! Citera
Staffas Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 vilken låt är det du kör under tilt sesionen, grym låt, nice tiltat också för den delen Citera
ulaf Postad 29 December , 2007 Författare Rapport Postad 29 December , 2007 Dope - Die Motherfucker Citera
Gaston116 Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Måste säga att jag blev galet tiltad av att kolla på den här filmen... Citera
w00d Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Då ska vi se om jag har fått det här rätt. Du har gått in på FTP och spelat med playmoney, spelat jättedåligt med flit och spelat in och lagt på musik? Dessutom har du fått jättefin kvalitet på bilden så man nästan kan tyda vilka kort du har. Jag hoppas att jag har fel och att du i efterhand har spelat upp dåliga bluffar du har gjort. Det konstiga är att man inte ser $ framför någon summa så det känns spontant som playmoney? Däremot så är det ju t.ex. 200 i stacken så det känns som att det skulle kunna vara NL200 fast utan $200. Är det någon allmänt erkänd FTP-replayer som ger den här typen av resultat? Notera att det här inte bör tas som superlöjlig negativ kritik, utan jag är endast en aningen förbryllad :]] Lite bakgrundsstory i #1 hade varit fint ;] Är det ens du som har gjort filmen btw? Citera
ulaf Postad 29 December , 2007 Författare Rapport Postad 29 December , 2007 Då ska vi se om jag har fått det här rätt. Du har gått in på FTP och spelat med playmoney, spelat jättedåligt med flit och spelat in och lagt på musik? Dessutom har du fått jättefin kvalitet på bilden så man nästan kan tyda vilka kort du har. Jag hoppas att jag har fel och att du i efterhand har spelat upp dåliga bluffar du har gjort. Det konstiga är att man inte ser $ framför någon summa så det känns spontant som playmoney? Däremot så är det ju t.ex. 200 i stacken så det känns som att det skulle kunna vara NL200 fast utan $200. Är det någon allmänt erkänd FTP-replayer som ger den här typen av resultat? Notera att det här inte bör tas som superlöjlig negativ kritik, utan jag är endast en aningen förbryllad :]] Lite bakgrundsstory i #1 hade varit fint ;] Är det ens du som har gjort filmen btw? Använder Popopop hand replayer, tänkte inte ens på att inga dollartecken fanns. Ja, det är jag som spelar alla händer med riktiga pengar. Citera
w00d Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Använder Popopop hand replayer, tänkte inte ens på att inga dollartecken fanns. Ja, det är jag som spelar alla händer med riktiga pengar. Så bra :] Då var det som jag ville tro att det var och filmen har alltså ett syfte Najs :] Dock hade inte aningens bättre kvalitet skadat :] Citera
weismyller Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Måste säga att alla händer är sjukt standard, jag hade troligtvis lirat dem likadant. Du blir bara badbeatad min vän. Citera
SouthEast Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Det drabbar ingen fattig? Citera
Joeduck Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Sjukt kul spelar du in alla händer eller? Ruggig grafik men förståeligt om du har recordern på hela tiden. Ska gå att konvertera HH's till spelande händer annars. Citera
Recommended Posts