Gå till innehåll

Jag är Tiltmaestro!


tiltmaestro

Recommended Posts

Hej, såg att ni spekulerade kring vem jag var.

 

Jag är Tiltmaestro och jag har inget med T6poker att göra.

Jag står bakom Sveriges i särklass bästa pokerblogg. Ingen annan som skriver i pokersverige sticker sin penna i ryggen på pokerprofiler som Ola Brandborn, Martin Cedrerkrantz och Dödarn med samma kirurgiska precision som jag gör. Något emot personerna har jag dock inte. Jag skriver mest för att reta upp folk och för att jag tycker det är roligt.

 

Syftet med själva inlägget ni diskuterar var att få er att bli förbannade och att diskutera om jag var inblandad T6-soppan. Sedan tror jag inte att någon här på PF skulle tveka om de fick förfrågan om att få blåsa av någon av moderatorerna :D Men det är ju som allt annat bara en gissning.

 

Och uppenbarligen har jag lyckats.

 

Fortsätt gärna att läsa min blogg på http://blogg.expressen.se/pokerpoker

 

God fortsättning!

 

Tiltmaestro

 

 

Det tycks vara någon mall de går efter, där det står att det ska vara dålig svenska, bristande logik och ogrundande angrepp där motståndaren ska framstå som en liten grupp.

 

Vem är Tiltmaestro? Följande bit verkar ge en ledtråd: "Folk klagar på Mats Rahmne och Anders Henriksson som är några slags representanter för sidan. Eller föresten, folk klagar inte. Folk spänner upp sina slangbellor, lägger upp en sten på gummisnodden och fyrar iväg ett välriktat skott rakt mot mitt öga."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursprungligen postat av tiltmaestro

Jag står bakom Sveriges i särklass bästa pokerblogg

 

Tiltmaestro

 

Eller är en väldigt misslyckad människa som skriver som en sjundeklassare, är för osmart för att vinna bra på pokern och borde ta tag i sitt liv. Det var intrycket jag fick av din blogg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, såg att ni spekulerade kring vem jag var.

 

Jag är Tiltmaestro och jag har inget med T6poker att göra.

Jag står bakom Sveriges i särklass bästa pokerblogg. Ingen annan som skriver i pokersverige sticker sin penna i ryggen på pokerprofiler som Ola Brandborn, Martin Cedrerkrantz och Dödarn med samma kirurgiska precision som jag gör. Något emot personerna har jag dock inte. Jag skriver mest för att reta upp folk och för att jag tycker det är roligt.

 

Syftet med själva inlägget ni diskuterar var att få er att bli förbannade och att diskutera om jag var inblandad T6-soppan. Sedan tror jag inte att någon här på PF skulle tveka om de fick förfrågan om att få blåsa av någon av moderatorerna :D Men det är ju som allt annat bara en gissning.

 

Och uppenbarligen har jag lyckats.

 

Fortsätt gärna att läsa min blogg på http://blogg.expressen.se/pokerpoker

 

God fortsättning!

 

Tiltmaestro

 

 

Du verkar ju uppenbart rätt dum i huvet så varför skulle du inte vara inblandad i T6?

 

Orka ödsla mer energi på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller är en väldigt misslyckad människa som skriver som en sjundeklassare, är för osmart för att vinna bra på pokern och borde ta tag i sitt liv. Det var intrycket jag fick av din blogg.

 

Jag är en sjundeklassare (nej du är inte min svenskalärare)

Jag borde ta tag i mitt liv (nej, du är inte min mamma, även fast du kanske skulle vilja det)

Jag är för osmart för att vinna på poker (vad vet du om det?)

 

Djens,

Du verkar inte bara vara en lillgammal människa som blev mobbad i högstadiet för att du sa för mycket. Du verkar också vara en minst sagt dryg människa som tror att du är kung för att du är respekterade på ett forum.

Ja, just det, ett forum.

 

Inte i verkliga livet, kom ihåg det.

 

Säg mig, när har du skitat ner dina välpolerade sneakers?

 

När har du skrivit om något som är väsentligt förutom dina taffliga försök till intressanta bad beats?

 

Jag skulle vilja se knyta fast dig i en snurrkarrusel och se dig åka runt där, timme efter timme.

Sen skulle jag skratta när du efter ett tag skriker:

"Hjälp mig, hjälp mig, jag är faktiskt kung på pokerforum".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en sjundeklassare (nej du är inte min svenskalärare)

Jag borde ta tag i mitt liv (nej, du är inte min mamma, även fast du kanske skulle vilja det)

Jag är för osmart för att vinna på poker (vad vet du om det?)

 

Djens,

Du verkar inte bara vara en lillgammal människa som blev mobbad i högstadiet för att du sa för mycket. Du verkar också vara en minst sagt dryg människa som tror att du är kung för att du är respekterade på ett forum.

Ja, just det, ett forum.

Ett forum.

 

Säg mig, när har du skitat ner dina välpolerade sneakers?

 

När har du skrivit om något som är väsentligt förutom dina taffliga försök till intressanta bad beats.

 

Jag skulle vilja se knyta fast dig i en snur karrusel och se dig åka runt där, timme efter timme.

Sen skulle jag skratta när du efter ett tag skriker:

"Hjälp mig, hjälp mig, jag är faktiskt kung på pokerforum".

 

Tjaa, spot on på det mesta förutom att jag whinar lite mindre och tjänar $1,2/hand.

 

Angående sneakersen så var det nog under den senaste dunderfyllan. Men lyckligtvis minns jag inte mkt av den! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, nu har du nog blandat ihop begreppen här lite. Du står bakom en pokerblogg och går i särklass. Inget annat.

 

Underbart Jennez! :lol:

Undrar om OP verkligen är den som skriver bloggen i Expressen? Iofs är det samma dåliga svenska och samma bitterhet så det skulle ju kunna vara samma pinsamma människa....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...