Gå till innehåll

Sportsbetting på UFC/MMA


Recommended Posts

Ni som sportsbettar, är det någon som har koll på någon sajt där man kan spela på Ultimate Fighting? Jag har sedan många år varit besatt av det och har tämligen bra koll, så det vore intressant att hitta en sån sajt, de odds jag har sett har varit tämligen trevliga (de visar ibland odds i programmet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha synd att man inte hade några tusen på Serra i hans titelmatch mot gsp! Per Eklund tror jag kommer få en svår match mot Sam Staut men det är stort att få vara Sverige-debutant i den största MMA organisationen i världen. Jag kommer inte ihåg vilket det va, men tror kanske det var UFC 77 som gick live på tv4 sport, och de va till och med före streamen på internet vilket va underbart! Enda minuset var att Ian och Paolo Roberto va kommentatorer jag tycker de borde ha några som är lite mer insatta, det skulle vart guld för mig iaf! Vet dock inte om detta eventet kommer vara direktsänt men man kan ju hålla tummarna! Jag är inte säker på Hughes GSP matchen men Wand vs. Chuck är jag rätt säker på att den va -130 / -130 vilket betyder att för att vinna 100 $ måste du satsa 130. Så det finns ingen "underdog" i den fighten, i varje fall inte på pappret.

 

Peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betway har några odds på blandade matcher

Saturday, Dec 29, 2007 /Fight Winner 1 2

22:00 Chuck Liddell - Wanderlei Silva 1.80 1.90 +1

22:00 Matt Hughes - George St-Pierre 2.60 1.44 +1

22:00 Lyoto Machida - Rameau Sokoudjou 1.70 2.05 +1

Saturday, Jan 19, 2008

22:00 BJ Penn - Joe Stevenson 1.33 3.00 +1

 

En annan lustig sak, jag hittade kul odds på WSOP 2008

 

A Danish player to reach the final table? +1

YES 2.70

NO 1.40

1.40 är ett rejält överodds, så jag dundrade in hela bankrullen jag råkade ha på Betway (dvs $25...). Sedan såg jag att Betway saknat mig så mycket så jag fick ett freebet på samma belopp... Jag kunde inte hålla mig, utan spelade detta freebet på andra sidan, till 2.70.

 

Så nu är Betway skyldiga mig pengar oavsett hur det går :-)

Inte optimalt, men ganska kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...