Gå till innehåll

6 handed sitngo + bonus?


Carloskar

Recommended Posts

Hej.

 

Spelat 166 sitngos på Fulltilt med en avg roi på 28%

 

Jippie, ska bli rik tänkte jag.

 

Fick sedan en 5x Ongamebonus och bytte dit. Där har det gått snuskit dåligt och utan bonusen skulle det slutat i katastrof... :oops:

 

Tror det beror på att jag allt för ofta kommer tvåa. Andraplatsen ger mer pengar på FT vilket gör ganska stor skillnad på sikt.

 

Tänkte höra om det finns fler klienter med 6-handed sitngos? Någon med ett hyffsat bonuserbjudande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå spelar du på?

28% roi är bra men knappast möjligt att hålla i längden. 168 st spelade är på tok för lite för o få ett bra riktvärde. Du bör åtminstonde spela uppåt 1000 st.

Din Roi kommer garanterat att sjunka. När du går igenom "oturs perioder" med väldigt få placeringer ITM o många placeringar på bubblan sjunker Roi otäckt fort. För övrigt har prima bra 6 handed sit n go med hyffsad struktur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många har du spelat på Ongame då?

 

Du kan absolut inte identifiera läckorna på resultatet. Visst, skulle det vara extremt viktat åt något håll eller hålla i sig över 1000+ turneringar så kanske du kan kolla efter överrepresenterade platser.

 

I övrigt, analysera händer, spela så mycket du bara kan och skit i om du backar över ett par hundra spel.

 

Säkerheten på att du klår nivån måste komma från spelet, inte från resultatet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag vet att jag måste spela mycket mer för att veta "vart jag ligger". Tyckte bara det var en sån stor skillnad och tänkte att det kanske hade med strukturen att göra. Jag spelar bara på 5 och 10$ nivån, testat 30 som högst.

 

På ongame har jag spelat strax över 250 stycken. Typ 95% av dom är 5-manna. Gick över till 10manna på slutet och tog tillbaka nästan allt det jag förlorat.

 

Lite därför jag tänkte att det berodde på strukturen också... 3betalda istället för 2.

 

Aja, sammanfattningsvis så ska jag fortsätta spela o försöka spela bra. Försöka se längre än dagsresultatet? :-)

 

Tack för svaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...