ANGRYKOREAMAN Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 Jag befinner mig utomlands och har därför inte svenska kanaler. Finns det något sätt att livestreama kanal 5? "Nu är det klart. "Inget är heligt" går i femman på torsdag kl 21:00. Det är en bantad version av den föreställning som kommer på DVD i januari. TV-klippningen är 42 minuter och DVDn kommer ligga på 90 minuter + ca 40 minuter extramaterial. Men som sagt, TV redan nu på torsdag kl 21:00. Tror det är en repris i mellandagarna också." Citera
Bojen Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 Brukar de inte visa en hel del program eftersänt på http://www.kanal5.se ? Sen går det ju alltid att "få tag på andra sätt". Citera
Bodinarn Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 Riktigt bra show, hoppas de klippt bort rätt delar dock.. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Postad 19 December , 2007 Brukar de inte visa en hel del program eftersänt på http://www.kanal5.se ?Sen går det ju alltid att "få tag på andra sätt". Finns väl inte alls på andra sätt, än så länge? Citera
brainslicer Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Jag befinner mig utomlands och har därför inte svenska kanaler. Finns det något sätt att livestreama kanal 5? "Nu är det klart. "Inget är heligt" går i femman på torsdag kl 21:00. Det är en bantad version av den föreställning som kommer på DVD i januari. TV-klippningen är 42 minuter och DVDn kommer ligga på 90 minuter + ca 40 minuter extramaterial. Men som sagt, TV redan nu på torsdag kl 21:00. Tror det är en repris i mellandagarna också." Kunde ju ha streamat... men oturligt för dig var olyckan tyvärr framme just på den datorn i veckan(trasigt moderkort) Citera
Loveless Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Hmmm... är det bara jag som misstänker att Magnus tittat lite väl mycket på Raw? Citera
MJ Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Hmmm... är det bara jag som misstänker att Magnus tittat lite väl mycket på Raw? Vad skulle han snott från Raw? Citera
BingoBenny Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Har inte kollat så mycket på Betner, men "Shan the man" är århundradets plagierare. Jag skulle kunna skriva under på att minst 80% av hans material är direkt stulet. Citera
Loveless Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Vad skulle han snott från Raw? Snott är lite hårt, men klart inspirerad. 1) Betner blir uppring av sur 4-barns pappa = Murphy blir uppring av sur Cosby 2) Betner beskriver publik i Lund = Murphy beskriver publik i San Fransisco 3) Betner beskriver hur han är hotad av rappare = Murphy beskriver hur han är hotad av italienare 4) Betner pinkar på aftonbladet = Murphy pinkar på national inquirer Saknade dock Umfufu och Dexter St Jock, men det hade väl blivit lite väl tydligt. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 21 December , 2007 Författare Rapport Postad 21 December , 2007 Grattis på dig också. Skriv en mening som inte kan kopplas samman med något som någon har sagt tidigare. Citera
rosen Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Snott är lite hårt, men klart inspirerad. 1) Betner blir uppring av sur 4-barns pappa = Murphy blir uppring av sur Cosby 2) Betner beskriver publik i Lund = Murphy beskriver publik i San Fransisco 3) Betner beskriver hur han är hotad av rappare = Murphy beskriver hur han är hotad av italienare 4) Betner pinkar på aftonbladet = Murphy pinkar på national inquirer Saknade dock Umfufu och Dexter St Jock, men det hade väl blivit lite väl tydligt. behöver inte vara snott för att det finns likheter. 1. folk klaga nog på både murphy o betner, att driva med kritiker är nog standard. 2. otroligt vanligt att driva om publik i andra städer? får för mig det iaf så det finns nog 100 exempel på andra ståuppare som gör det 3. inte samma sak 4. Betner klagar på aftonbladet i stort sett varje show, tror inte det är för murphy gjorde det en gång. ska tilläggas att det var ett litet tag sen jag såg raw (måste leta på burken, den e bra.), men skulle snarare säga att det finns vissa tekniker dem bygger upp en show på och det du tar upp stämmer nog på många stå uppare. Tycker detta var betners klart bästa, inte för arg och inte för grov för ofta som det ibland kan bli. Sen finns det dem som är klart bättre. Citera
Loveless Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Jisses, lite ömma tår här eller? Ok, så det är nyskapande, tydligen en ren slump att jag kom att tänka på en show som det var 10 år sedan jag såg... Citera
rosen Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 absolut inga ömma tår. Skoj o få ett längre svar någongång väl? menar bara att ju mer stand up man ser desto mer likheter märker man. De som är lite seriösare tänker nog en hel del på vad som funkar o varför för de själva o för andra. Kan tänka mig de inte tycker det är lika roligt precis som vi pokerspelare tappar spelglädjen för man analyserat för mkt och det blir lite rutin. frågade magnus en gång om lite tips på bra stand uppare och han rekommendera lite halvokända som skiljde sig ganska mkt från eddy så om han skulle vilja sno ngt skulle han inte ta en av de kändaste. tipsa gärna om några, Dave chappelle har räddat en hel del TILT-nätter då man inte kan låta bli att garva läppen av sig. Tittar hellre på det än på rysare/thrillers när man lirar. Citera
Loveless Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Låt gå, det vart bättre andra delen. För lite skön standup, Three amigos som gick på canal+ för ett tag sedan var rätt bra. Citera
Recommended Posts