ojmaha Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 har aldrig spelat sunday million kom jag att tänka på. när börjar den och hur lång tid tar det om man skulle vinan den på ett ungefär? har ej stars-klienteb nerladdad ens men ahr ett gammalt sletet konto. Citera
DinJävlaKyckling Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Börjar 22:30, dom gångerna jag har kommit etta( ) så har det tagit 10-12 timmar Citera
mr_telefon Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 har aldrig spelat sunday million kom jag att tänka på. när börjar den och hur lång tid tar det om man skulle vinan den på ett ungefär? har ej stars-klienteb nerladdad ens men ahr ett gammalt sletet konto. Orolig att du inte ska orka gå till jobbet om du skulle lyckas vinna? Citera
ojmaha Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 poker är mitt jobb men känns inte så kul om man har en massa chips klockan 5 och inte orkar hålla ögonen öppna. hmm slut 9 på morgonen det blir nog ett pass på detta. Citera
ojmaha Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 hmm skulle kommit påd et tidiagre så kunde jag kört warmup. aja. Citera
highbury90 Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Lever på pokern och har inte koll på sunday million...ovanligt... Citera
-larsson- Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Lever på pokern och har inte koll på sunday million...ovanligt... . Citera
Recommended Posts