Gå till innehåll

Sportbetting - Var?


Recommended Posts

Hallå, det är så att jag har tänkt ta mitt sportbettande till en lite seriösare nivå och undrar om någon vet av en site som har höga fasta odds på:

 

Hockey (NHL, Elitserien, Superliga, SM-Liiga, Schweiz)

Fotboll (England, Italien, Spanien, Frankrike, Sverige, Tyskland, Holland)

Basket (NBA)

 

Ptja, det är väll detta ja brukar betta på så om ni vet ngn site som håller hyffsad klass på de mesta så får ni gärna skriva :)

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du skall ta sportsbettandet till en seriösare nivå, så skall du inte använda en sida, utan många olika för att kunna hitta högsta möjliga odds för varje match. Det är otroligt viktigt för att få ut mesta möjliga ur varje bett.

 

Min favorit sida, om jag skall välja en: Bet365

De har stort utbud av allt det du skriver och är riktigt bra på livebetting. Svensk valuta har du där oxå :)

 

När du vill hitta högsta odds för varje match : http://www.betbrain.com

 

Sedan måste jag rekomendera sveriges bästa sportbettingsida med matchtips ifrån folk som verkligen vet vad de pysslar med: http://www.tipszonen.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du skall ta sportsbettandet till en seriösare nivå, så skall du inte använda en sida, utan många olika för att kunna hitta högsta möjliga odds för varje match. Det är otroligt viktigt för att få ut mesta möjliga ur varje bett.

 

Ja precis går inte bara att köra på en sida utan flera. Men Bet365, expekt, pinnacle tycker jag är bra. Sen kan det vara bra att rygga andra, kolla Tipszonen för det finns det några riktigt vassa spelare. Följ dom under ett tag o bilda dig en egen uppfattning o rygga dom om du tycker dom verkar bra o så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja precis går inte bara att köra på en sida utan flera. Men Bet365, expekt, pinnacle tycker jag är bra. Sen kan det vara bra att rygga andra, kolla Tipszonen för det finns det några riktigt vassa spelare. Följ dom under ett tag o bilda dig en egen uppfattning o rygga dom om du tycker dom verkar bra o så.

 

 

Kan du rekomendera någon "vass" spelare ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du rekomendera någon "vass" spelare ?

 

 

Gå bara in på expertspel o kolla deras statisk. Men på expertspel är alla bra. Men det kan vara bra att bilda sig en egen uppfattning om spelen så man inte blint ryggar alla spel.

Sen finns det en del duktiga som kör Tusenlappen.

 

Men det kan vara bra att bilda sig en egen uppfattning om spelen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du rekomendera någon "vass" spelare ?

 

Shawshank och Zenil :) Det räcker med deras tips, så går du garanterat plus på din sportbetting! Zenil är jäkligt duktig på basket bla, och shawshank mycket duktig på hockey och fotboll.

 

Skillnaden på tipszonen och tex pokerforum är att det finns inget gnäll, besserwissande och folk som är otrevliga imot varandra. Kanske beror på ålder... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pinnaclesports är den sida jag har bäst statistik på. Kanske för att jag använder den mest, dvs, stort utbud och bra odds.

 

kolla http://www.oddsnet.com och efter en kille som heter Giacobbo, väldigt bra på svensk sport.

 

Dom bästa får du ofast om du betalar och så får du dom per mail av dom. Har själv nån sån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...